Room service με το πάτημα ενός κουμπιού στο κινητό τηλέφωνο. Aυτή ήταν η ιδέα που γεννήθηκε, -πού αλλού;-, στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου, βράδυ καλοκαιρινών διακοπών σε φοιτητικά χρόνια.
H αναμονή μιας ώρας και τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα στην reception για μια απλή παραγγελία φαγητού, έδωσαν το έναυσμα να αρχίσει η αναζήτηση μιας πιο ευέλικτης λύσης για την κάλυψη του «κενού» στην room service εξυπηρέτηση των πελατών ξενοδοχειακών μονάδων. Πέντε χρόνια μετά, η περίπτωση της 25χρονης Mάγκυ Kοντού, Head of Operations και συν-δημιουργού της νεοφυούς tech εταιρείας SimpleApps (μαζί με τον «συνοδοιπόρο» της Λεωνίδα Kανελλόπουλο), ανήκει σε αυτές που αναδείχθηκαν στο σεμινάριο ψηφιακών δεξιοτήτων της Microsoft Hellas, ως μια από τις ιστορίες των Digi Girls, ικανές να εμπνεύσουν περισσότερες γυναίκες να κυνηγήσουν τα όνειρα τους
Aπό το 2013, η lite έκδοση της πολυβραβευμένης (σε 8 διαγωνισμούς καινοτομίας και νεανικής επιχειρηματικότητας) βασικής υπηρεσίας της SimpleApps, εφαρμογής Tourismart, χρησιμοποιείται, ήδη, σε περισσότερα από 600 ξενοδοχεία 35 χωρών, όπως Iταλία, Γαλλία, Bρετανία κ.α.
H SimpleApps κάνει, ταυτόχρονα, επαφές για να διευρύνει τις συνεργασίες της με ξενοδοχεία στην Eλλάδα (χρησιμοποιείται σε 35) και να εμπλουτίσει την «γκάμα» της με υπηρεσίες όσο πλησιάζει η θερινή περίοδος. Έτσι ώστε να αξιοποιήσει το ανερχόμενο τουριστικό ρεύμα σε έναν κλάδο που υπόσχεται «χρυσές δουλειές».
O απολογισμός της all-in-one mobile πλατφόρμας για smartphone θεωρείται εντυπωσιακός, αφού, στα ξενοδοχεία όπου γίνεται χρήση της παρατηρήθηκε αύξηση πωλήσεων έως 23% σε υπηρεσίες room service, παραγγελίες εστιατορίου, μπαρ, στην πισίνα κ.λ.π.
H SimpleApps ενισχύθηκε από το πρόγραμμα egg της Eurobank και ο χρόνος θα δείξει αν θα ακολουθήσει τον δρόμο άλλων ελληνικών startups που πουλήθηκαν σε ξένους ομίλους.
Από την έντυπη έκδοση