Παρουσίαση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού στην Ταϊλάνδη και το Βιετνάμ πραγματοποιήθηκε στην εκδήλωση Outbound Travel Bazaar (OTB) με θέμα “Greece Meets Thailand & Vietnam”. Η παρουσίαση σε τουριστικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού των δύο χωρών διεξήχθη στις 20 Μαρτίου στην Ταϊλάνδη και στις 22 Μαρτίου στο Βιετνάμ.
Η δράση διοργανώθηκε από την εταιρεία Travel Media Applications και το Ελληνο-Ταϊλανδικό Εμπορικό Επιμελητήριο (HTCC), με επίσημο ταξιδιωτικό οργανισμό το Argo Travel Group το οποίο δραστηριοποιείται εδώ και 6 χρόνια στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας. Στην ελληνική αποστολή στο OTB 2018 εκτός από το Argo Travel Group συμμετείχαν το Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa, το Wyndham Grand Athens, το B4u Travel, η Variety Cruises, και το Luxury Yachting.travel, παρουσιάζοντας έτσι ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του ελληνικού τουρισμού. Η δράση έγινε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού της Ελλάδας, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), της Πρεσβείας της Ελλάδας στη Ταϊλάνδη, της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Βιετνάμ, του Pacific Asia of Travel Association (PATA), του Thailand Travel Agents Association (ΤΤΑΑ) και του Vietnam Society of Travel Agents (VISTA).
Με τους Βιετναμέζους τουρίστες που ταξιδεύουν στο εξωτερικό να φτάνουν τα 5 εκατ. το χρόνο και να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 930 δολ. ανά ταξίδι ανά άτομο και τους Ταϊλανδούς που ταξιδεύουν στο εξωτερικό να έχουν ήδη φτάσει τα 7,74 εκατομμύρια (αύξηση 13,9% από το 2015 στο 2016) και να ξοδεύουν ανά ταξίδι κατά μέσο όρο 995 δολάρια ανά άτομο, γίνεται προφανές ότι οι δυο αυτές αγορές είναι σημαντικές για τη χώρα μας. Μάλιστα οι μεγάλες αυξήσεις στον εξερχόμενο τουρισμό τους αναμένεται να συνεχιστούν τα προσεχή χρόνια, με τις προβλέψεις να δείχνουν ότι οι Βιετναμέζοι το 2021 θα φτάσουν τα 7,5 εκατ. τουρίστες και οι Ταίλανδοί θα ξεπεράσουν τα 10 εκατ. τουρίστες. Σημαντική ήταν η παρατήρηση του Vietravel, ενός από τους μεγαλύτερους Tour Operator του Βιετνάμ που δήλωσε ότι από το 2014 στο 2015 υπήρξε αύξηση κατά 145% των πακέτων για το εξωτερικό.
“Οι αγορές του AEC (ASEAN Economic Community) και ευρύτερα της Νοτιοανατολικής Ασίας έχουν ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον στον εξερχόμενο τουρισμό τους διότι παρουσιάζουν ραγδαία οικονομική ανάπτυξη με αποτέλεσμα η μεσαία τους τάξη να διευρύνεται γεγονός που επηρεάζει άμεσα τα ταξίδια στο εξωτερικό”, ανέφερε ο κ. Θεόδωρος Κουμέλης, συνιδρυτής της διοργανώτριας εταιρείας Travel Media Applications και αντιπρόεδρος του Ελληνο-Ταϊλανδικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, ο οποίος εδρεύει στην Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης από το 2012. “Με το OTB στοχεύουμε να ανοίξουμε σταδιακά τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας προς την Ελλάδα και γι αυτό κάθε χρόνο θα προσθέτουμε και νέες αγορές”, συμπλήρωσε ο κ. Κουμέλης.
“Με την Travel Media Applications συνεργαστήκαμε συστηματικά τη διετία 2013-2014 για να ανοίξουμε τις αγορές της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ μέσα από ένα πρόγραμμα συγκεκριμένων δράσεων. Έκτοτε, έχουμε επιτύχει μέχρι σήμερα εκθετική αύξηση των εισερχομένων γκρουπ προς την Ελλάδα και από τις δύο αγορές, γεγονός που μας έκανε να συμμετέχουμε ενεργά στο Outbound Travel Bazaar το οποίο δίνει ώθηση στις προσπάθειες της τουριστικής βιομηχανίας για εύρεση νέων αγορών”, ανέφερε ο κ. Στρατής Βουρσούκης, Director of Sales & Marketing του Argo Travel Group.
Σημειώνεται ότι το Outbound Travel Bazaar θα πραγματοποιηθεί ξανά στις αγορές στην Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ τον Ιανουάριο του 2019, οπότε και προβλέπεται να προστεθεί και μία ακόμα αγορά