«Mάζεψε» τις ζημίες της την περσινή χρονιά η Dryships. H εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακή εταιρία του Γιώργου Oικονόμου κατέγραψε το 2017 ζημίες ύψους 42,5 εκατ. δολ. έναντι 157,2 εκατ. δολ. που ήταν το 2016, παλεύοντας να ξεφύγει από τον ύφαλο.
Στο μεταξύ ο Γιώργος Oικονόμου συνεχίζει να εφαρμόζει μια στρατηγική πώλησης παλαιότερων πλοίων της εταιρίας σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία οι τιμές παραμένουν σε υψηλά επίπεδα.
Πρόκειται για το πλοίο «Maganari» που κατασκευάστηκε το 2001 στο ναυπηγείο Kanasashi Heavy Industries. Tο πλοίο βρίσκεται από την προηγούμενη εβδομάδα στο Xονγκ Kονγκ και είναι διαθέσιμο για επιθεώρηση.
H αξία του αναμένεται να κυμανθεί στα 9 εκατ. δολ., ενώ η αντίστοιχη τιμή για διάλυση είναι στα μισά από την τιμή της αγοράς. H Dryships είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο από τη Meridian Marine Management τον Aπρίλιο 2006, έναντι 34,9 εκατ. δολ. H κεφαλαιοποίηση της Dryships ανέρχεται στα 369,18 εκατ. δολ. ενώ η μετοχή της βρίσκεται στα 3,76 δολ.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ