Ζούκερμπεργκ: “Ο ιδεαλισμός μεγάλο πρόβλημα του Facebook”

Παραδεχόμενος ουσιαστικά το μέγεθος του προβλήματος που έχει δημιουργήσει στo Facebook το σκάνδαλο με την διαρροή προσωπικών δεδομένων στην “Cambridge Analytica” ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δήλωσε σε συνέντευξη του ότι πιθανώς να χρειαστούν “μερικά χρόνια” για να λύσει η εταιρεία τα προβλήματα που προέκυψαν.

 

“Πιστεύω ότι θα ξεφορτωθούμε αυτό το πρόβλημα, αλλά θα χρειαστούν μερικά χρόνια. Θα ήθελα να λύσω όλα αυτά τα ζητήματα σε τρεις ή έξι μήνες, αλλά θαρρώ πως η πραγματικότητα είναι ότι κάποια από αυτά θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να λυθούν”, ήταν τα ακριβή του λόγια σε συνέντευξη στο Vox.

 

Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης ταυτόχρονα ανέφερε πως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του Facebook είναι ο “ιδεαλισμός” του, επειδή για πολλά χρόνια έβλεπε μόνο τις καλές πλευρές της σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων. “Δεν αφιερώσαμε αρκετό χρόνο να σκεφτούμε τις αρνητικές πλευρές που προέκυψαν από αυτά τα εργαλεία”, είπε. “Νομίζω ότι τώρα οι άνθρωποι ορθώς επικεντρώνονται σε ορισμένους από τους κινδύνους και τις αρνητικές πλευρές”, πρόσθεσε.

 

Απαντώντας, από την άλλη, στην κριτική που άσκησε στο Facebook ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, την περασμένη εβδομάδα, υπερασπίστηκε το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας. Σύμφωνα με τον Τιμ Κουκ, το Facebook αντιμετώπισε προβλήματα λόγω ενός οικονομικού μοντέλου που επικεντρώνεται στη χρηματική αποτίμηση των προσωπικών δεδομένων. “Νομίζω ότι αυτό το επιχείρημα – ότι αν δεν πληρώσετε, δεν μπορούμε να νοιαστούμε για σας – είναι εξαιρετικά επιφανειακό και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα”, υποστήριξε.

 

“Η πραγματικότητα είναι ότι εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια υπηρεσία που να βοηθά τη σύνδεση των ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη, τότε πολλοί δεν θα έχουν τα μέσα να πληρώσουν, οπότε, όπως συμβαίνει με πολλά μέσα ενημέρωσης, ένα μοντέλο βασισμένο στη διαφήμιση είναι το μοναδικό ορθολογικό μοντέλο”, συμπλήρωσε.

 

Επρόκειτο για την τελευταία χρονικά συνέντευξη που παραχώρησε ο CEO του Facebook σε μια προσπάθεια του να μετριάσει το πλήγμα που προκάλεσε στην εταιρεία το σκάνδαλο γύρω από τη χρήση δεδομένων 50 εκατομμυρίων χρηστών του μέσου από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων Cambridge Analytica, η οποία εργάστηκε για την προεκλογική εκστρατεία του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ