Στις τρεις ώρες και 20 λεπτά θα μειωθεί η διάρκεια του ταξιδιού με τρένο από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα από το Φθινόπωρο, με την έλευση του νέου τροχαίου υλικού και υπό την προϋπόθεση να έχουν ολοκληρωθεί ως τα τέλη Ιουνίου τα έργα της διπλής γραμμής ηλεκτροκίνησης, όπως ανέφεραν εκπρόσωποι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής της εταιρίας του ομίλου Ferrovie Dello Stato Italiano.
Σε εκδήλωση στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, η οποία διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, ο αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων της Ferrovie Dello Stato Italiano Τζιοβάνι Ρόκα δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του ομίλου που εκπροσωπεί και για τη διεκδίκηση της διαχείρισης του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού, αλλά υπογράμμισε ότι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή έχει η απόκτηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ/ Rosco).
Επίσης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, δεν απέκλεισε περαιτέρω δραστηριοποίηση και σε άλλους τομείς μελλοντικά, όπως π.χ. στα logistics.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης επεσήμανε ότι από το Φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει να ξεδιπλώνεται και η επένδυση των 500 εκατ. ευρώ από τον όμιλο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρχίζοντας από την έλευση του νέου τροχαίου υλικού για τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, εφόσον θα έχει ολοκληρωθεί η υποδομή για την διπλή γραμμή ηλεκτροκίνησης.
Με την ολοκλήρωση του έργου, η διαδρομή Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα διαρκεί τρεις ώρες και 20 λεπτά, ενώ σύμφωνα με τον σχεδιασμό, προβλέπεται ως το τέλος του 2019 να έρθει και το ταχύτερο τρένο, με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.