Η iVenture Card International λανσάρει την πρώτη city pass (κάρτα αξιοθέατων) για την Αθήνα, δίνοντας τη δυνατότητα στις τοπικές επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους και στην πόλη να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες εξοικειωμένους με αυτό το είδος εξυπηρέτησης.
Η εταιρία iVenture, με έδρα το Σίδνεϋ και με παρουσία σε πάνω από 22 μεγάλους τουριστικούς προορισμούς του εξωτερικού, εισέρχεται φέτος στην αγορά της Αθήνας προσφέροντας στους τουρίστες-κατόχους της κάρτας εύκολη πρόσβαση με μειωμένες τιμές σε πάνω από 40 συνολικά αξιοθέατα της πόλης.
Η νέα Athens iVenture card προσφέρει στους επισκέπτες της πόλης 40 περιηγήσεις / επισκέψεις σε κορυφαία αξιοθέατα και χώρους τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος για να αξιοποιήσουν στο έπακρο την επίσκεψή τους στην πρωτεύουσα. Όσοι ενδιαφέρονται για την πλούσια ιστορία της Αθήνας μπορούν να την γνωρίσουν, χρησιμοποιώντας την Gray Line Get on Get off Bus Tour που περιλαμβάνει επισκέψεις σε μια πληθώρα ιστορικών χώρων συμπεριλαμβανομένης της μοναδικής Ακρόπολης, καθώς επίσης και μοναδικές ημερήσιες εκδρομές στους Δελφούς, την Επίδαυρο και τις Μυκήνες και μια μονοήμερη κρουαζιέρα σε τρία νησιά του Αργοσαρωνικού.
Στην περίπτωση της Αθήνας θα υπάρχουν τρία διαφορετικά attraction city passes (δελτία περιήγησης στα αξιοθέατα) που προσφέρουν διάφορες επιλογές διάρκειας και εισιτηρίων: Το “Athens Unlimited Attraction Pass” για πρόσβαση στα 40 κορυφαία αξιοθέατα της πόλης, το “Athens Flexi Attraction Pass” για λιγότερες επιλογές στα αξιοθέατα και το “Athens Museum Pass” για πρόσβαση στα 15 κορυφαία μουσεία της Αθήνας. Έτσι οι επισκέπτες της Αθήνας μπορούν να δημιουργήσουν ένα μοναδικό προσαρμοσμένο δρομολόγιο που να ταιριάζει με το πρόγραμμα και τις επιλογές τους, ενώ εξοικονομούν μέχρι και 50% έκπτωση από τις κανονικές τιμές εισόδου.
Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η εταιρία στην Αθήνα ο ιδρυτής και CEO της iVenture, κ. Ryan Rieveley δήλωσε ότι πάνω από 40 αξιοθέατα θα αποτελέσουν μέρος του πρότζεκτ μας στην Αθήνα κι ότι θα προσφερθεί στους τουρίστες της Αθήνας η καλύτερη εμπειρία διακοπών ώστε να μπορέσουν να ανακαλύψουν τα καλύτερα σημεία του προορισμού. Θεωρούμε τους εαυτούς μας ως συνεργάτες των τοπικών επιχειρήσεων και δουλεύουμε με γνώμονα να αυξήσουμε τους επισκέπτες των προορισμών, πρόσθεσε ο κ. Rieveley.
Δηλώνοντας εντυπωσιασμένος και γοητευμένος από την Αθήνα, μια πόλη παγκόσμιας κλάσης, όπως την χαρακτήρισε, τόνισε ότι επιδίωξη της εταιρίας θα είναι να συστηθεί η πόλη στο παγκόσμιο κοινό ταξιδιωτών, καθώς διακρίνεται για τις ομορφιές, τη γαστρονομία και τη φιλοξενία της. Η Αθήνα, είπε, θα πρέπει και μπορεί να γίνει προορισμός καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και να μην αποτελεί απλώς κόμβο μετάβασης στα ελληνικά νησιά.
Από την πλευρά της η επικεφαλής της iVenture Card Greece, κ. Ευαγγελία Μπολάση, παρουσιάζοντας το καινοτόμο προϊόν, είπε ότι η κάρτα προσφέρει το καλύτερο value, ευκολία στους τουρίστες που τη χρησιμοποιούν και δυνατότητα για άμεσες συναλλαγές χωρίς μετρητά. Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, σε παρέμβασή του, χαιρέτισε την είσοδο στην Ελλάδα της καινοτόμας κάρτας, η οποία όπως είπε είναι πολύ διαδεδομένη σε χώρες του εξωτερικού και δήλωσε οτι τα τουριστικά γραφεία οφείλουν να στηρίζουν και να προωθούν καινοτόμα προϊόντα όπως της iVenture, προς όφελος του τουρισμού και των επιχειρήσεων.
Η κάρτα ιδρύθηκε το 2009, η χρήση της στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και είσοδός της στην Αθήνα είναι προϊόν συνεργασίας της iVenture με τα ελληνικά τουριστικά γραφεία εκδρομών και περιηγήσεων με λεωφορεία, Key Tours και Grey Line.