Την επέκταση της γκάμας των κινητήρων της με την προσθήκη ενός νέου τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.000 κ.ε. EcoBoost, που εξελίχθηκε στην Ευρώπη ανακοίνωσε η Ford.
Στη σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι είναι ένα αποδοτικό μοτέρ που προσφέρει τις επιδόσεις ενός τετρακύλινδρου με μικρότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους.
Αναφέρεται ότι οι μηχανικοί της εταιρείας προσπάθησαν να βελτιώσουν τη θερμοδυναμική απόδοση και τη μείωση των τριβών των εσωτερικών κινούμενων μερών του κινητήρα, κυρίως στη φάση προθέρμανσης, όπου όλοι οι κινητήρες εκπέμπουν υψηλότερα επίπεδα CO2 και άλλους ρύπους.
Ο νέος κινητήρας θα χρησιμοποιηθει στο νέο Ford B-MAX, που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2012, ενώ προορίζεται και για αρκετά ακόμα μικρά μοντέλα της εταιρείας.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τον νέο κινητήρα 1.0 EcoBoost θα ανακοινωθούν τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στη Γερμανία.
Επίσης, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά υβριδικών οχημάτων της, μεταξύ των οποίων το C-MAX το 2013, θα χρησιμοποιεί ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (e-CVT).
Το νέο κιβώτιο θα αντικαταστήσει τη μονάδα, που κατασκευάζεται σήμερα στην Ιαπωνία και χρησιμοποιείται σε υβριδικά μοντέλα Ford and Lincoln της Βορειοαμερικανικής αγοράς.