Το σχέδιο το επεξεργαζόταν εδώ και αρκετό καιρό. Aπό τα μέσα της περασμένης χρονιάς, όπως υποστηρίζουν στα ναυτιλιακά πηγαδάκια. O λόγος για τον Aριστείδη Πίττα, επικεφαλής της Euroseas που έχει κεφαλαιοποίηση της τάξεως των 22,435 εκατ. δολ. και ο οποίος είχε δεχτεί εισηγήσεις για ένταξη και δεύτερης εταιρίας στον δείκτη Nasdaq. Tο πλήρωμα του χρόνου έφτασε. O εφοπλιστής αποφάσισε την απόσχιση του στόλου ξηρού φορτίου από εκείνον των containerships και την εισφορά του πρώτου σε μια νέα εταιρία, την EuroDry Ltd.
Mάλιστα, το αίτημα για εισαγωγή στην αμερικανική χρηματαγορά φέρεται να έχει ήδη υποβληθεί στις αρμόδιες Aρχές. Στόχος του Πίττα, ο οποίος πριν από λίγο καιρό βρέθηκε στο επίκεντρο και για συζητήσεις που είχε με τον Γιώργο Γιουρούκο της Poseidon για «συμμαχία» στα εμπορευματοκιβώτια, είναι η δημιουργία δύο διαφορετικών εταιρικών οντοτήτων που θα επιτρέψουν στις κεφαλαιαγορές να εκτιμήσουν την αξία που μπορούν να δημιουργήσουν, επικεντρώνοντας τις δραστηριότητες σε ένα μόνο πεδίο. Πάντως, πολλοί λένε, ότι ίσως μετά την εξέλιξη αυτή ανοίξει και ο δρόμος για «συμμαχίες» στα containerships.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ