Θετικά μόνο μηνύματα αποκόμισε ο ΕΟΤ από την συμμετοχή του με περίπτερο στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση, 33rd Korea World Travel Fair 2018 (KOFTA), της Σεούλ (14 – 17 Ιουνίου 2018). Ο ελληνικός τουρισμός βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις των Νοτιοκορεατών, σε σχέση με άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς, ενώ και αντίστοιχα η τουριστική αγορά της Νότιας Κορέας αποτελεί μία από τις νέες αγορές-στόχους που έχει θέσει το Υπουργείο Τουρισμού στο σχεδιασμό του ως προτεραιότητα για την προσέλκυση επισκεπτών υψηλής αγοραστικής δύναμης.
Γι’ αυτό κι ο ΕΟΤ, σε συνέχεια πρωτοβουλιών της Υπουργού Τουρισμού, κας Έλενας Κουντουρά, για το άνοιγμα της κορεάτικης αγοράς, δυναμώνει την παρουσία της Ελλάδας στην Νότια Κορέα, όπου από τα έως τώρα στοιχεία επιβεβαιώνεται ότι η Ελλάδα καταγράφει αύξηση κρατήσεων 10% από την αρχή του έτους. Η αντιπροσωπεία του ΕΟΤ παρουσίασε την Ελλάδα σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και κοινό μέσα από πλούσιο διαφημιστικό/φωτογραφικό υλικό, προβάλλοντας ταυτόχρονα το βραβευμένο βίντεο του ΕΟΤ «GREECE: The 365 day destination» αλλά και το βίντεο παράδοσης της Ολυμπιακής φλόγας για τους 23ους χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες στην πόλη Πιόνγκτσάνγκ στη Ν. Κορέα.
Η συμμετοχή του ΕΟΤ δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς η ελληνική αντιπροσωπεία διακρίθηκε στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση KOFTA της Σεούλ με το βραβείο «ΤΗΕ ΒΕST TOURISM MARKETING AWARD», για την καλύτερη προβολή και προώθηση τουριστικού προορισμού στην Νότιο Κορέα.
Η αντιπροσωπεία του ΕΟΤ αποτελούταν από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Έρευνας Αγοράς του ΕΟΤ, κ. Μιχάλη Μιχαηλίδη, και τα στελέχη του Τμήματος Συνέδριων και Εκθέσεων του ΕΟΤ, τον κ. Μιχαήλ Αλφαρά, και την κα Κατερίνα Μεϊμάρογλου. Συνεκθέτες στο περίπτερο του ΕΟΤ ήταν η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το Επιμελητήριο Θεσσαλίας, η ΗΑΤΤΑ και ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκαν επίσης, η Πρέσβης της Ελλάδας στην Νότια Κορέα, κα Ιφιγένεια Κοντολέοντος, ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κορέας κ.κ. Αμβρόσιος, Έλληνες καθηγητές Ελληνικών και Βαλκανικών Σπουδών των Πανεπιστημίων HUFS (Hankuk University of Foreign Studies) και Woosong (Sol International Hotel Management SIHOM) και σημαντικοί επιχειρηματίες της κορεατικής αγοράς τουρισμού και μόδας.