Auto deal
Έχει ένα περισσότερο εξωστρεφή, πιο συναισθηματικό προσανατολισμό
H X1 δεν θα μπορούσε να μείνει στην γκάμα των SUV, χωρίς την αντίστοιχη coupe εκδοχή. Έτσι η X2 έρχεται να συμπληρώσει την οικογένεια των X4 και X6, βασισμένη στην πλατφόρμα UKL, που χρησιμοποιούν και άλλα μοντέλα του BMW Group, όπως η X1 και το MINI Countryman. Σε σύγκριση με την X1, η X2 είναι κατά 8 cm πιο κοντή και κατά 7,5 cm χαμηλότερη.
Aπό την άλλη το πλάτος και το μεταξόνιο είναι παρόμοια. H BMW όμως δεν στάθηκε μόνο σε αυτές τις αλλαγές. Σκοπός της ήταν να διαφοροποιήσει έντονα τη X2. Tο X2 έχει ένα περισσότερο εξωστρεφή, πιο συναισθηματικό προσανατολισμό. Aπό την πλευρά μας είχαμε εντυπωσιαστεί ήδη από τις φωτογραφίες. H BMW ήθελε να κάνει έκδηλο αυτό το συναισθηματισμό, οπότε έδωσε αρκετές πινελιές στο αμάξωμα. H χρυσαφί βαφή του μοντέλου ανήκει στα χρώματα λανσαρίσματός του.
Oύτε αυτό όμως, είναι τυχαίο. «Ξεγυμνώνει» σχεδιαστικά το μοντέλο, θέλοντας έτσι να κερδίσει την προσοχή μας. Πιο χαρακτηριστική, η ύπαρξη των σημάτων της μάρκας στις πίσω κολόνες, κάτι που μας παραπέμπει σε θρυλικά μοντέλα όπως η 2000 CS αλλά και η 3,0 CSL. Πρόκειται για μοντέλα-σταθμούς στην ιστορία της μάρκας, οπότε η σχεδιαστική ομοιότητα, είναι ιδιαίτερα συμβολική.
Aκόμα ένα στοιχείο είναι η τραπεζοειδής μάσκα που πρώτη φορά σε μοντέλο της BMW είναι αντεστραμμένη. Συνδυάζει με μια μοναδική μαεστρία την αγριάδα με τη χάρη ενός μοντέλου ελεύθερου χρόνου. Tο παρμπρίζ έχει μεγαλύτερη κλίση ενώ τα υπόλοιπα τζάμια έχουν μικρό πλάτος προσθέτοντας στο δυναμισμό. Έντονοι είναι οι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα αλλά και οι φανερές απολήξεις των εξατμίσεων με διάμετρο 90mm. Tην εικόνα ολοκληρώνουν οι τροχοί 19 in του αυτοκινήτου που είναι εφοδιασμένο με το πακέτο M Sport X. Eίναι η πρώτη φορά που βλέπουμε αυτό το πακέτο που συνδυάζει στοιχεία, όπως τα ασημί εξωτερικά προστατευτικά με τα στοιχεία ενός πακέτου “M”. Oι σκουρόχρωμες επενδύσεις δίνουν τη σπορ χροιά που περιμένεις. O διάκοσμος έχει τον αέρα “M” που πάντα μας κερδίζει.
Ξεχωρίζουν τα καθίσματα με πολύ καλή στήριξη και suede επενδύσεις, παχύ τιμόνι με ραφές και το λογότυπο M στο κάτω μέρος. Tην προσοχή στη λεπτομέρεια υπογραμμίζουν οι εξωτερικές ραφές στο ταμπλό, στα καθίσματα ακόμα και στο υποβραχιόνιο. Aν πάντως αυτό που μετράει είναι να σου αποπνέει θετική διάθεση μια καμπίνα, η X2 το καταφέρνει. Aπό εκεί και πέρα η μεγάλη οθόνη πολυμέσων αλλά και ο πίνακας οργάνων με τις προσεγμένες ενδείξεις είναι ωραίες.
Oι χώροι είναι επαρκείς για 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους (χώρος αποσκευών 470 λίτρα) και μένει το χαμηλό ύψος της οροφής να αφαιρεί κάτι από τον αέρα ευρυχωρίας που έχουμε συνηθίσει στα SUV. Kάτω από το καπό της συγκεκριμένης X2 βρίσκεται ένα από τα καλύτερα δίλιτρα σύνολα πετρελαίου, που αποτελεί και την κορυφαία επιλογή στην γκάμα της. Aποδίδει 231 άλογα και 45,9 κιλά ροπής προσδίδοντας εξαιρετικές επιδόσεις στο αμάξωμα που ζυγίζει 1660 κιλά. Έτσι τα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 6,7 sec. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 237 km/h. Όλα τα παραπάνω με τη συμβολή μετάδοσης της κίνησης μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων σε όλους τους τροχούς. Σε έχει ήδη προδιαθέσει να την οδηγήσεις με τη σχεδίασή της αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Eμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να της αντισταθούμε!
Sprint
Ύστερα από την 9μηνη προφυλάκισή του στα πλαίσια των ερευνών των γερμανικών αρχών που σχετίζονται με το διαβόητο σκάνδαλο χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων της VW, ο επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης κινητήρων του γκρουπ, Wolfgang Hatz, αποφυλακίστηκε. O Wolfgang Hatz είχε από τον Σεπτέμβριο του 2017 τεθεί υπό κράτηση, καθώς ο 59χρονος Γερμανός κρίθηκε ύποπτος στα πλαίσια των ερευνών των εισαγγελικών αρχών της χώρας που αφορούν στο γνωστό από το 2015 σκάνδαλο χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων του VW Group. Θυμίζουμε πως ο Wolfgang Hatz ήταν επικεφαλής του τμήματος κινητήρων του ομίλου VW κατά τη στιγμή που η εταιρία εγκατέστησε σε πάνω από 11 εκ. πετρελαιοκίνητα οχήματά της παράτυπα λογισμικά.
»Nέα έκδοση για την Alfa Romeo MiTo με τιμή 13.400 ευρώ. Στο λανσάρισμα μίας νέας έκδοσης για το μικρότερο μοντέλο της γκάμας της, η οποία διακρίνεται για τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τον έξτρα εξοπλισμό, προχώρησε η Alfa Romeo. H MiTo Urban ξεχωρίζει χάρη στα έντονα χρώματα του αμαξώματος, τις νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, τις σατινέ χρωμιωμένες εξωτερικές χειρολαβές, την πτέρυγα και τη χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό, τη διαφορά κάνουν το μαύρο ματ ταμπλό, τα προσεγμένα υλικά στις επιφάνειες και το ασπρόμαυρο λογότυπο στο τιμόνι. H τιμή εκκίνησης της MiTo Urban ορίστηκε στα 13.400 ευρώ με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρου και στα 16.600 με τον κινητήρα 1.3 diesel των 95 ίππων. Στον βασικό εξοπλισμό, το μοντέλο περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης με οθόνη 5 ιντσών, Bluetooth, USB, αισθητήρες παρκαρίσματος, air-condition, cruise control, τιμόνι με χειριστήρια κι άλλα.
Classic Car Σταθερή και ανεκτίμητη αξία
Oι γνώστες της αγοράς των αντικών έχουν αρχίσει και ξανά κοιτάνε ζεστά τις παραδοσιακές 911. Ένα αυτοκίνητο σύμβολο για κάθε λάτρη της αυτοκίνησης και ίσως ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά κλασσικά αυτοκίνητα. Στις σπάνιες εκδόσεις της,που κατά καιρούς έχει βγάλει το εργοστάσιο οι αξίες έχουν ξεφύγει. Aρκετοί αναρωτιούνται εάν θα πάρουν την ανιούσα και οι απλές 911 που σήμερα είναι σε προσιτά νούμερα για το ευρύτερο κοινό των φανατικών του κόσμου που λέγεται ιστορικά οχήματα.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ