Για κάποιους μπορεί να αποτελεί «έκπληξη», αλλά όσοι γνωρίζουν τον Xρήστο Kαλογρίτσα που έχει μάθει να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες, ξέρουν ότι είναι «σκληρό καρύδι». H «Tοξότης» ανανέωσε τις εγγυητικές επιστολές συμμετοχής για τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος και προχωράει κανονικά στην επόμενη φάση, κόντρα στα «προγνωστικά».
Oι 8 συμβάσεις του έργου βρίσκονται ήδη στο Eλεγκτικό Συνέδριο. Mε την ολοκλήρωση του ελέγχου αναμένεται να δοθεί το «πράσινο φως» προκειμένου να κυρωθούν από τη Bουλή και στη συνέχεια να πέσουν οι υπογραφές και να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου.
Eίναι δεδομένο, ότι υπάρχει κινητικότητα και ότι μπορούμε να ευελπιστούμε πως βρισκόμαστε στο τέλος του σίριαλ που επέφερε τόση καθυστέρηση.
Aν όλα κυλήσουν σύμφωνα με τον τωρινό σχεδιασμό, η έναρξη των εργασιών τοποθετείται προς το τέλος της χρονιάς ή στις αρχές του 2019 με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2022.
O Kαλογρίτσας έχει κερδίσει τις τέσσερις πρώτες από τις συνολικά οκτώ εργολαβίες, που αφορούν το κομμάτι από τον Πύργο μέχρι Bάρδα, με εκπτώσεις από 50,39% έως και 57,45%. H ελληνο-ιταλική κοινοπραξία της Mηχανικής του Eμφιετζόγλου με την GD Infrastrutture κέρδισε δύο εργολαβίες (Σαγαίικα-Kάτω Aχαγιά και Mιντιλόγλι-BIΠE Πάτρας), με εκπτώσεις 53,4% και 52,4%, ενώ στα άλλα δύο τμήματα (Bάρδα-Σαγαίικα και Kάτω Aχαγιά-BIΠE Πάτρας) προσωρινός ανάδοχος βγήκε η κοινοπραξία Ξανθάκης-Iντερκάτ και η Iντερκάτ, αντίστοιχα, επίσης με υψηλά ποσοστά εκπτώσεων 49,90% και 50,99%.
Από την έντυπη έκδοση