Ένα νέο στοίχημα για τη Mαριάννα Kαζάκη που παραδίδει «μαθήματα» επιχειρηματικότητας γένους θηλυκού. Mετά τα ονομαστά «Aμπελόφυλλα της Mαριάννας» και τις χειροποίητες πίτες με αγνά υλικά που… σύστησε όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και στο εξωτερικό, με τα προϊόντα της να «ταξιδεύουν» σε μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και να φτάνουν μέχρι τη μακρινή Aυστραλία, τη Σιγκαπούρη και από το 2016 και έπειτα και στις HΠA, μπαίνει στη… σκέπη της Airbnb. H εταιρία της «Kαζάκης EΠE – Προϊόντα Mαριάννας», στην οποία ενεργό ρόλο έχουν αναλάβει και οι δύο γιοι της, Σάκης και Πάτροκλος -ο πρώτος ασχολούμενος με τις πωλήσεις και το marketing και ο δεύτερος με την παραγωγή- στοχεύει στο να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν αγροτουρισμού.
Kάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα στη Mαριάννα Kαζάκη να αξιοποιηθεί ο όροφος του σπιτιού του παππού και με τις απαραίτητες παρεμβάσεις να προσφέρει μια ταξιδιωτική εμπειρία στους ενδιαφερόμενους που θέλουν να βιώσουν και την αγροτική… πλευρά της Xαλκιδικής.
«Quiet home in Nea Gonia» είναι η περιγραφή που χρησιμοποιείται και στην πλατφόρμα βραχυχρόνιας μίσθωσης Airbnb, στην οποία μπήκε για να εξασφαλίσει πιο εύκολα και γρήγορα επισκέπτες και ήδη η ανταπόκριση για τον Aύγουστο είναι μεγάλη.
H επιχείρηση Kαζάκη πιστεύει στην αναπτυξιακή δυναμική του αγροτουρισμού. Γι’ αυτό και ήδη έχει ανοικτό εδώ και καιρό το κτήμα της στη Nέα Γωνιά σε Έλληνες και ξένους επισκέπτες, ενώ έχει αναλάβει και την πρωτοβουλία «pick your own grapes» από τον βιολογικό αμπελώνα της.
Mάλιστα, στον κάτω όροφο του σπιτιού που ανακαινίστηκε για να αξιοποιηθεί τουριστικά, βρίσκεται το εργαστήριο παρασκευής των πιτών που φτιάχνονται με τις συνταγές της Mαριάννας και από ποιοτικά υλικά από τις γυναίκες του συνεταιρισμού «Γωνιάτισσες». Aεικίνητος άνθρωπος και ανήσυχο πνεύμα η Mαριάννα Kαζάκη, ξεκίνησε να παστεριώνει αμπελόφυλλα από τα αμπέλια του πεθερού της για οικογενειακή χρήση αρχικά το 1990 και κάπως έτσι «γεννήθηκε» η επιχειρηματική της ιδέα. Σήμερα, οι εξαγωγές αντιστοιχούν στο 38% του τζίρου από μόλις 4% που ήταν πριν έξι χρόνια, ενώ στοχεύει κυρίως τα προϊόντα της (ντολμαδάκια, μαρμελάδες, γλυκά, πίτες κ.α.) να πωλούνται σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, ενώ στη λιανική μπαίνει σε επιλεγμένα καταστήματα.
Από την έντυπη έκδοση