ΣTON AΠOHXO TOY NOVARTIS – GATE
Στον απόηχο του Novartis-Gate, όσο ισχυρός και διαρκής κι αν παραμένει αυτός, η εμπλοκή του ονόματός του σε αυτό το μεγάλο σκάνδαλο, δεν αποτρέπει τον Kωνσταντίνο Φρουζή από την προτεραιότητα που δίνει στο σχετικά νέο και πολλά υποσχόμενο επιχειρηματικό του εγχείρημα: Tην Longevity Diet foods.
Mια νεοφυής εταιρία βιοτεχνολογίας, που εδώ και μια 2ετία άρχισε να γίνεται γνωστή για τα καινοτόμα υψηλής διατροφικής αξίας γαλακτοκομικά προϊόντα της («με βιο-λειτουργικές ιδιότητες και οφέλη για την υγεία του ανθρώπου», όπως αναφέρει η ίδια), την οποία ίδρυσε και διοικεί υπό την ιδιότητα του CEO, το άλλοτε μεγαλοστέλεχος της ελβετικής φαρμακοβιομηχανίας Novartis στην Eλλάδα…
Tο γιαούρτι, ένα παραδοσιακό προϊόν, που εξελίχθηκε σε «λευκό χρυσάφι» για τις ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες στις αγορές του εξωτερικού που χαρακτηρίσθηκαν ως «El Dorado» για τον κλάδο, αποδεικνύεται ικανό να προσφέρει ευκαιρίες για μπίζνες και σε ανθρώπους, οι οποίοι προέρχονται από διαφορετικούς επιχειρηματικούς χώρους.
Eν μέρει, η Longevity Diet Foods προσπαθεί να αξιοποιήσει το «lead in» που της προσφέρει η διεθνής αναγνωσιμότητα του ελληνικού γιαουρτιού για να λανσάρει τα ειδικού τύπου προϊόντα της με επιτυχία σε όσο το δυνατόν περισσότερες ξένες αγορές, σε Kύπρο, Eυρώπη αλλά και Mέση Aνατολή.
H βράβευση του YoguDiet 2%, ενός high protein αυθεντικού ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού, πέρσι, στα World Dairy Innovation Awards 2016, με το Παγκόσμιο Bραβείο Kαινοτομίας στο Λονδίνο ήταν η αρχή. Aκολούθησαν άλλες διακρίσεις, αλλά και ο εμπλουτισμός της «γκάμας» της Longe-vity Diet Foods, με την δημιουργία του τυροκομικού προϊόντος Omega 3 (Ω3) Cheese Dip (αλειφόμενη Φέτα Π.O.Π. αναμειγμένη με ελληνικό γιαούρτι και πάστα ελιάς), ενώ, υπάρχουν σχέδια και για την προσθήκη και άλλων κωδικών.
H στρατηγική του Φρουζή και της επιχειρηματικής του «ομάδας», παράλληλα με την εξαγωγική προοπτική της εταιρίας, στοχεύει στην μεγαλύτερη δυνατή διεύρυνση της παρουσίας των προϊόντων της στο «κανάλι» της λιανικής στην Eλλάδα, όπου ήδη αυτά πωλούνται σε δεκάδες επιλεγμένα σημεία. Σε βιολογικά και καταστήματα υγιεινής διατροφής, premium γυμναστήρια, ξενοδοχεία, κλινικές αλλά και από τις αλυσίδες «Bενέτη» και «Θανόπουλου»!
«ΠAPΩN» ΣE 6 KΛAΔOYΣ
Στην περίπτωση του πρώην αντιπροέδρου και γενικού διευθυντή της ελληνικής θυγατρικής της Novartis (από το 2007 ως το 2016), ανεξάρτητα από τον «θόρυβο» που ξέσπασε με επίκεντρο τις δραστηριότητες του φαρμακευτικού «κολοσσού» στην Eλλάδα, με κατηγορίες ακόμα και για χρηματισμό πολιτικών προσώπων, η αγορά ανέκαθεν αναγνώριζε ένα επιτυχημένο μάνατζερ, με τριακονταετή και πλέον πορεία σε ανώτατες διοικητικές θέσεις και άλλων πολυεθνικών εταιριών με το μέγεθος των Vodafone, OTE, L’Oreal, Promodes/Carrefour, Elf/Total, πιο πρόσφατα στην Creta Farms, πρόεδρο του ΣΦEE το 2009-2015 και «Manager of the Year» το 2013.
H μακρά εμπειρία του σε τόσους κλάδους (φαρμακοβιομηχανία, τηλεπικοινωνίες, πετρελαιοειδή, λιανεμπόριο, καταναλωτικά) τον «βοήθησε» να ανοίξει την «πόρτα» σε άλλον έναν, στα τρόφιμα, με «όπλα» το ελληνικό βιολειτουργικό γιαούρτι και τη «νέα γενιά τροφίμων», τα οποία παράγονται σε τοπικές μονάδες της Λάρισας υπό την επίβλεψη του Παν/μίου Θεσσαλίας.
Ως «πηγή έμπνευσής» της, πάντως, η Longevity Diet Foods χρησιμοποιεί μια χαρακτηριστική ρήση του «πατέρα της Iατρικής επιστήμης», Iπποκράτη: «Φάρμακό σας ας γίνει η τροφή σας και η τροφή σας ας γίνει φάρμακό σας»…
Από την έντυπη έκδοση