Μια καναδική εταιρεία μάρκετινγκ ανακοίνωσε ότι θέλει να προσλάβει έξι “λάτρεις κάνναβης” για να να δοκιμάσουν νέες ποικιλίες του φυτού και να αναφέρουν τα χαρακτηριστικά τους, προσελκύοντας το ενδιαφέρον εκατοντάδων υποψηφίων σε διάστημα λίγων ημερών.
Μέχρι στιγμής, η AHLOT αναφέρει ότι έχει λάβει περισσότερες από 500 αιτήσεις για θέσεις μερικής απασχόλησης, με αποτέλεσμα να προκληθεί ένας “μικρός πανικός” στην εταιρεία, όπως σχολίασαν στελέχη της στο Twitter.
Η δουλειά απευθύνεται αποκλειστικά σε Καναδούς ενήλικες, και θα τους αποφέρει 50 δολάρια την ώρα για ως 12 ώρες το μήνα, με σκοπό “να αξιολογήσουν ότι καλύτερο έχουν οι καλλιεργητές του Καναδά να προσφέρουν”, αναφέρεται στην αγγελία. “Ένα ανοιχτά εκφρασμένο ενδιαφέρον για την κάνναβη, μαζί με τη δυνατότητα διάκρισης των συχνά διαφορετικών χαρακτηριστικών των ποικιλιών, είναι επιθυμητό”, αναφέρεται στην αγγελία.
Οι έξι προσληφθέντες θα συγκροτήσουν μια “επιτροπή επιλογής”, οι συμβουλές της οποίας θα βοηθήσουν να προσδιοριστεί ποιες ποικιλίες να περιλαμβάνει η εταιρεία σε πακέτα δειγμάτων όταν η κατανάλωση κάνναβης για ψυχαγωγικούς λόγους γίνει νόμιμη στις 17 Οκτωβρίου. Οι νεοπροσληφθέντες θα κληθούν επίσης να δημοσιεύουν αναρτήσεις σε social media και να εμφανίζονται σε διαφημιστικά βίντεο της εταιρείαε, καθώς και να παρακολουθούν εταιρικές εκδηλώσεις.
“Η βιομηχανία κάνναβης είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες στη χώρα και από τις 17 Οκτωβρίου, οι Καναδοί (θα) έρθουν αντιμέτωποι με ένα ‘τσουνάμι’ ποικιλιών”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Greg Pantelic στο δελτίο τύπου της εταιρείας. “Όχι μόνο θα είναι δύσκολο να γίνει διάκριση μεταξύ των εκατοντάδων νέων εμπορικών σημάτων στην αγορά, αλλά θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για τους καταναλωτές όλων των επιπέδων εμπειρίας να καθορίσουν ποια ποικιλία είναι κατάλληλη γι ‘αυτούς”, πρόσθεσε.