Oι κρατήσεις για εκπαιδευτικά ταξίδια στην Ελλάδα το 2018 παρουσιάζουν αύξηση 43%, ξεπερνώντας σημαντικά το φράγμα των 3.000 τουριστών, αναφέρει ο κορυφαίος τουρ οπερέιτορ στον κλάδο Studiosus.
Η Ελλάδα συγκαταλέγεται, μαζί με την Ιταλία και την Γαλλία στους κορυφαίους ανερχόμενους προορισμούς για το 2019, χάρη στο φυσικό περιβάλλον της με ελαιόδεντρα, τα αξιοθέατα παγκοσμίου φήμης και την έντονη σκηνή street art της Αθήνας.
Καθόλου τυχαία στον κατάλογο “Νότια Ευρώπη 2019” του Tour operator περιλαμβάνονται 4 νέα εκπαιδευτικά ταξίδια στην Ελλάδα: Το “Hellas at a Glance, με περιηγήσεις σε κλασικά highlights της Ελλάδας μέσα σε 12 ημέρες καθώς και βορειότερα, στα μοναστήρια των Μετεώρων, στα Ιωάννινα και τη Δωδώνη. Το “Εξερευνήστε σε βάθος στην Πελοπόννησο”, με ταξίδια 15 ημερών σε 8 μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO. Το “Ελλάδα- Η αγαπημένη χώρα των θεών” που συνδυάζει την περιήγηση στους δρόμους της Αθήνας με επισκέψεις στην Ολυμπία, τις Μυκήνες και την Επίδαυρο.
Ακόμα, στον κατάλογο “Studiosus me & more 2019” προσφέρεται ένα νέο πρόγραμμα κρουαζιέρας για ελεύθερους και μοναχικούς ταξιδιώτες, ενώ οι ταξιδιώτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις ελληνικές ακτές με γιωτ ως άλλοι Ωνάσηδες! Επίσης, στον κατάλογο “smart & small” εισάγεται ως νέος προορισμός η Κέρκυρα.
Παρουσιάζοντας τους νέους καταλόγους, ο ιδιοκτήτης του Studiosus Peter-Mario Kubsch δήλωσε: “Διατηρούμε μια πορεία ανάπτυξης και έχουμε καταφέρει να ξεπεράσουμε τα υψηλά ποσοστά του περασμένου έτους σε σχέση με τον κύκλο εργασιών και τους επισκέπτες. Η αυξημένη ζήτηση για κλασικούς προορισμούς διακοπών όπως η Ελλάδα, η Ιταλία και η Γαλλία διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο. Το ίδιο ισχύει και για το αυξανόμενο ενδιαφέρον για συναντήσεις με τον ισλαμικό πολιτισμό”.
Σημειώνεται ότι περί τα 6.400 τουριστικά γραφεία στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, προσφέρουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα ταξιδίων του Studiosus με πάνω από 1.000 δρομολόγια σε πάνω από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.