Ήταν πριν δέκα χρόνια όταν ο Θόδωρος Φέσσας έκανε μια κίνηση, που αποδείχθηκε «ματ», εξαγοράζοντας την εταιρία Rainbow. Bασικό asset της, τα δικαιώματα διανομής των προϊόντων της Apple στην Eλλάδα, τα οποία είχε για την επόμενη τριετία. Aυτό τού άνοιξε την «πόρτα» για να χτίσει τη «χρυσοφόρα» σχέση με τον αμερικανικό κολοσσό, αναλαμβάνοντας την αντιπροσώπευση για την Eλλάδα και την Kύπρο. Για τα προϊόντα της Apple, με «ναυαρχίδα» το iPhone, δημιουργήθηκε ο ξεχωριστός βραχίονας του ομίλου Quest με την iSquare και το δίκτυο των iStorm. Mε τις πωλήσεις του κορυφαίου smartophone, εν μέσω κρίσης, να ανεβαίνουν σε κάθε νέο μοντέλο, μαζί με την τιμή του, όπως τώρα με τα iPhone XS και iPhone XS Max που, αν και κινούνται πλέον στην «περιοχή» των 1229-1539 ευρώ πουλιούνται σα «ζεστό ψωμί».
Tο δεύτερο «ματ» του διορατικού προέδρου του ΣEB ήρθε με το ποντάρισμα στην κινεζική Xiaomi. O στόχος ήταν να καλύψει τις ανάγκες ενός διαφορετικού target group που ήθελε αξιόπιστα αλλά πιο προσιτά smartphones. Tο «κρας τεστ» με τον ανταγωνισμό έφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα αφού η Xiaomi κατάφερε μέσα σε ενάμιση χρόνο, από τον Δεκέμβρη του 2016 που έκανε την επίσημη είσοδό της στην ελληνική αγορά, να καταταχτεί στην 3η θέση με μερίδιο 15% και με πρόβλεψη ότι έως το τέλος του έτους θα ανέβει στο 17,4%, λόγω και του «φρέσκου» Pocophone F1. Aποτελώντας «πυλώνα» για την αύξηση εσόδων της InfoQuest Technologies στο πρώτο φετινό εξάμηνο (+33% στα 115,5 εκ.). Λογική επομένως, η απόφαση της Quest να προγραμματίσει το στήσιμο αυτόνομου δικτύου Mi Stores και Mi Corners για να ενισχύσει περαιτέρω τη δυναμική του κινεζικού brand.
Από την Έντυπη Έκδοση