Έντονο το ενδιαφέρον για το πλοίο FSRU το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στον τερματικό σταθμό της Αλεξανδρούπολης καθώς και για το κατασκευαστικό σκέλος, με τις εταιρείες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να ανέρχονται στις 10.
Με την προθεσμία υποβολής προσφορών να έχει εκπνεύσει από την Παρασκευή, οι μνηστήρες είναι διεθνείς εταιρείες, ενώ προσήλθαν και συμπράξεις διεθνών παικτών με ελληνικές κατασκευαστικές.
Το LNG FSRU της Αλεξανδρούπολης προβλέπεται να κατασκευαστεί σε απόσταση 17,6 χιλιομέτρων νότιο δυτικά του λιμανιού της πόλης και θα περιλαμβάνει σύστημα υποθαλάσσιων και χερσαίων αγωγών μήκους 28 χιλιομέτρων (4 χλμ χερσαίο και 24 χλμ υποθαλάσσιο) με δυναμικότητα 15,1 mcm/ημέρα (168,7GWh/ημέρα) ένα αγκυροβόλιο και ένα σύστημα αγωγών που θα συνδέει το τερματικό με το εθνικό σύστημα φυσικού αερίου.
Θα έχει αποθηκευτική ικανότητα έως 170 χιλ. κυβικά LNG και δυνατότητα τροφοδοσίας αερίου έως 900 χιλ nm3/ ώρα ή αλλιώς 8,3 δις nm3/ ετησίως.
Το FSRU προβλέπεται να είναι μόνιμα εγκατεστημένο και θα συνδέεται με τον αγωγό μέσω δύο ευέλικτων risers 12. Ο αγωγός προβλέπεται να συνδεθεί με το ΕΣΦΑ μέσω μετρητικού σταθμού που θα κατασκευαστεί από το ΔΕΣΦΑ. (Διαβάστε επίσης: FSRU AΛEΞANΔPOYΠOΛHΣ: Ένα βήμα πιο κοντά το mega project)