Συμμετέχοντας στην 34η Philoxenia 2018 η Περιφέρεια Θεσσαλίας είχε την ευκαιρία να έρθει σε επαφές με εταιρείες κρουαζιέρας που “καλοβλέπουν” το λιμάνι του Βόλου ως ενδιαφέρον ενδιάμεσο σταθμό για εκδρομές σε Πήλιο και Μέγαρα.
Στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης, εντός ενός καλαίσθητου και λειτουργικού χώρου παρουσιάστηκε η τουριστική και πολιτιστική ταυτότητα της Περιφέρειας Θεσσαλίας και η καμπάνια THESSALY Handcrafted by time. Στο περίπτερο της Περιφέρειας φιλοξενήθηκαν φορείς κι επαγγελματίες της Θεσσαλίας, που ήθελαν να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους.
Όλες οι Β2Β συναντήσεις με τους hostedbyers μοιράστηκαν στους φορείς του τουρισμού, Ενώσεις ξενοδόχων κ.τ.λ.όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον, με σκοπό πάντα να καθιερωθεί η Θεσσαλία ως προορισμός τεσσάρων εποχών.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι επαφές του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστού, με εκπροσώπους εταιρειών που πραγματοποιούν κρουαζιέρες στο Βόλο. Ανάμεσα σε αυτούς και ο εκπρόσωπος της Celestyal Cruises κ. Καραχάλιος με τον οποίο συζητήθηκε η στήριξη και η ανάπτυξη συνεργιών για μια νέα κρουαζιέρα που ξεκινά από τον Οκτώβριο του 2019 .Μέσα στο 2019 θα πραγματοποιηθούν 6 κρουαζιέρες , σε off season, Οκτώβριο και Νοέμβριο με πρόβλεψη άνω των 5.000 τουριστών σε σύνολο και με πρόγραμμα που θα πραγματοποιούνται -κατά τη στάση για 10 ώρες στο λιμάνι του Βόλου – εκδρομές σε Πήλιο και Μετέωρα αλλά και με 14 κρουαζιέρες για το 2020 , πάλι σε off season , με πρόβλεψη άνω των 15.000 τουριστών σε σύνολο.
Παράλληλα ο Κώστας Αγοραστός συναντήθηκε με εκπροσώπους της Royal Caribbean, της MS Cruises, της Azamara cruises, της Costa Cruises, της Celebrity cruises , της Cunard pro cruises , οι οποίοι στοχεύουν το λιμάνι του Βόλου για ενδιάμεσο σταθμό και οι οποίοι ζήτησαν τη συνδρομή του Περιφερειάρχη για την υλοποίηση των στόχων τους. Συμφωνήθηκε η εκ νέου άμεση συνάντηση τους με τον Περιφερειάρχη για την επίτευξη των στόχων τους αλλά και για τις νέες προοπτικές για την Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Σε άλλες επαφές, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας συναντήθηκε και με εκπροσώπους εταιρειών παραγωγής video VR360 και με τον εκπρόσωπο του Russian Media Group κ. Κουσούρη για την υλοποίηση του νέου μοναδικού και καινοτόμου project που θα πραγματοποιήσει η Περιφέρεια για την ανάδειξη των τουριστικών προορισμών της με τέτοιας μορφής video. Επίσης συναντήθηκε με την ηγεσία της Helexpo ΔΕΘ και παρέδωσε το βραβείο για την τιμώμενη Περιφέρεια που για το 2018 ήταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας , αλλά δέχτηκε από τον Πρόεδρο της Helexpo ΔΕΘ την πρόταση ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας θα είναι η τιμώμενη Περιφέρεια για το 2019 στη 35η Philoxenia
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Πολιτισμού & Διά Βίου Μάθησης κ. Μπουτίνας, κατά το τριήμερο της έκθεσης , από την πλευρά του έκανε την παρουσίαση των προορισμών της Θεσσαλίας σε εκπροσώπους χωρών και φορέων που επισκέφθηκαν το περίπτερο. Επίσης συναντήθηκε με εκπρόσωπο Σχολείου Τουρισμού για την υλοποίηση Σχολείου Τουρισμού στη Θεσσαλία το 2019 και είχε μια διεξοδική συζήτηση με τον κ. Μιχαηλίδη, Προιστάμενο έρευνας αγοράς του ΕΟΤ, για τον σχεδιασμό των εκθέσεων του 2019 .
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης οι συμμετέχοντες φορείς παρουσίασαν και ανέδειξαν τις σημαντικότερες πτυχές της τουριστικής, πολιτιστικής και γαστρονομικής ζωής του τόπου. Πλούσιο ήταν το πρόγραμμα των εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στο περίπτερο της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στο οποίο μεταξύ άλλων ήταν έντονη η γαστρονομική παρουσίαση των παραδοσιακών της προϊόντων και ιδιαίτερα από το Δήμο Τεμπών, όπως τα κρασιά, το τσίπουρο, τα τυριά, το λάδι, οι ελιές, το μέλι, τα γλυκά, οι παραδοσιακές πίτες, κλπ., που αποτελούν τα βασικά στοιχεία της Μεσογειακής διατροφής και παράλληλα υποστηρίζουν την υγεία και την μακροζωία.
Τέλος, στην έκθεση παρουσιάστηκαν οι τοπικές διατροφικές συνήθειες που συνδυάστηκαν με την προβολή και προώθηση διατροφικών προϊόντων, εδεσμάτων και ποτών, τα οποία αναδεικνύουν τον θεσσαλικό γαστρονομικό τουρισμό, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε αναπτυσσόμενη εναλλακτική μορφή τουρισμού για όλο τον χρόνο.