Εντοπίστηκαν λάθη από τη φόρτωση των στοιχείων τους στο σύστημα
Όσοι απορρίφθηκαν από το κοινωνικό μέρισμα 2018 (www.koinonikomerisma.gr), λόγω του ότι εντοπίστηκαν από το σύστημα ότι οι δικαιούχοι δεν ήταν κάτοικοι Ελλάδας τα τελευταία πέντε χρόνια, θα πρέπει να ξαναμπούν στο koinonikomerisma.gr, για να πάρουν το κοινωνικό μέρισμα που δικαιούνται.
Παράλληλα λόγω των προβλημάτων του συστήματος οι υπερήλικες ( άτομα πάνω από 70 ετών ) οι οποίοι πληρούν τα κριτήρια του μερίσματος και ως γνωστό δεν χρειάζεται να κάνουν αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα μπορεί να εμπίπτουν στο ίδιο πρόβλημα.
Έτσι θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί επαναξιολόγηση και να οριστικοποίησουν την αίτηση τους αφού εγκριθεί μετά τις διορθώσεις.
Την ίδια ώρα, αναμένεται να επανεξεταστούν και οι αιτήσεις των νέων ή μακροχρόνια άνεργων, που λόγω περιστασιακής ή ανασφάλιστης απασχόλησης δεν συμπλήρωσαν τον ελάχιστο ένα μήνα ασφάλισης ώστε να πάρουν κοινωνικό μέρισμα.
Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δοθεί από όλους στη σωστή συμπλήρωση του αριθμού λογαριασμού (IBAN) όπου θα πιστωθεί το ποσό του κοινωνικού μερίσματος καθώς και στην παροχή διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείο ( e-mail ) και αριθμού κινητού τηλεφώνου είτε του ίδιου του δικαιούχου είτε (αν πρόκειται για υπερήλικα) κάποιου συγγενικού προσώπου προκειμένου να υπάρχει επικοινωνία από και προς την ΗΔΙΚΑ για κάθε πρόβλημα.
Τα συνηθέστερα λάθη εντοπίζονται στα προσυμπληρωμένα στοιχεία. Εάν υπάρχει λάθος στον ΑΜΚΑ οι δικαιούχοι θα πρέπει να απευθυνθούν σε ένα από τα ΚΕΠ για να γίνει ενημέρωση του ΑΜΚΑ ως προς τον ΑΦΜ.
Οι πολίτες πρέπει να απευθύνονται:
Σε ΚΕΠ για ενημέρωση/διόρθωση ΑΜΚΑ
Στον ΕΦΚΑ για θέματα ασφάλισης
Στον ΟΑΕΔ για θέματα ανεργίας
Σε κάθε περίπτωση για όποιες αλλαγές συμβαίνουν, το σύστημα του κοινωνικού μερίσματος, είτε ενημερώνεται αυτόματα, είτε τα ΚΕΠ και ο ΕΦΚΑ ενημερώνουν υπηρεσιακά την ΗΔΙΚΑ.