Πόσο εκπτωτική ήταν η μέρα; – Στα 5 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Τα τελευταία χρόνια έχει καθιερωθεί στη Ελλάδα η «Black Friday», η μεγάλη εμπορική ημέρα, η οποία σηματοδοτεί την αρχή της εμπορικής εορταστικής περιόδου. Τι αποκαλύπτουν όμως τα νούμερα αναφορικά με το μέγεθος των εκπτώσεων ένα μήνα μετά;
Τα στοιχεία της ελληνικής μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών Skroutz καταδεικνύουν ότι από τα προϊόντα που αγοράστηκαν, από τα καταστήματα που συμμετέχουν στην πλατφόρμα, μόλις το 15% αγοράστηκε σε φθηνότερη τιμή, το 1,5% ακριβότερα, ενώ το υπόλοιπο 83,5% αγοράστηκε σε παρόμοιες τιμές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της μηχανής, την προηγούμενη εβδομάδα της Black Friday, παρατηρήθηκε στο Skroutz αυξημένη κίνηση κατά 13%, αλλά λιγότερες παραγγελίες κατά 5%, γεγονός το οποίο αποδίδεται στις διερευνητικές αναζητήσεις του αγοραστικού κοινού με στοπό να προετοιμαστεί για τις αγορές του.
Την ημέρα της Black Friday, οι χρήστες της πλατφόρμας έφτασαν το 1,2 εκατ., αύξηση κατά 64% συγκριτικά με την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, ενώ αντίστοιχα αυξημένη ήταν και η επισκεψιμότητα της σελίδας κατά 85%, αφού καταγράφηκαν 1,8 εκατομμύρια επισκέψεις και 15 εκατομμύρια προβολές σελίδων.
Είναι αξιοσημείωτο ότι την ημέρα της Black Friday οι χρήστες έκαναν 1,3 εκατομμύρια clicks (+85%) και ο παραγόμενος τζίρος από τις παραγγελίες εκτιμάται πως αυξήθηκε κατά 256%, αγγίζοντας τα 5 εκατ. ευρώ.
Τι έψαχναν οι καταναλωτές
Όσον αφορά τις αναζητήσεις, οι μεγαλύτεροι πρωταγωνιστές φαίνεται πως είναι τα Κινητά Τηλέφωνα, τα Αθλητικά Παπούτσια, οι Τηλεοράσεις και οι Αφυγραντήρες. Αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις του κόσμου ήταν και τα Laptops, τα Ανδρικά Μπουφάνκαι τα Γυναικεία Μποτάκια.
Πωλήσεις
Το μεγαλύτερο αριθμό πωλήσεων συγκέντρωσαν οι κατηγορίες Κινητά Τηλέφωνα, Αθλητικά Παπούτσια, Θήκες Κινητών Τηλεφώνων και Κρέμες Προσώπου. Σημαντικές πωλήσεις είχαν και τα Αθλητικά Παιδικά Παπούτσια, αλλά και τα Παιχνίδια για PlayStation 4 και τα Ειδικά Συμπληρώματα.