O στρατηγικός σχεδιασμός που υλοποιούν οι Γιώργος και Σταμάτης Γκινοσάτης για την γεωγραφική διεύρυνση, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του παγκοσμίου δικτύου διανομής και διάθεσης των προϊόντων της Flexopack, σε συνδυασμό με το «παράλληλο» επενδυτικό πρόγραμμα της 3ετίας 2017-19 για την ενίσχυση της παραγωγής των εργοστασίων της, εξασφαλίζει μια νέα «ώθηση» 11 εκατ. ευρώ.
Στο συγκεκριμένο timing, η έκδοση δυο ομολογιακών δανείων 6 και 5 εκατ., προσφέρει σημαντικά ποσά για την κάλυψη των επιχειρηματικών σκοπών της εισηγμένης, πέρα από την μείωση του χρηματοοικονομικού της κόστους από την αναχρηματοδότηση του δανεισμού της.
Tο πιο πρόσφατο «βήμα» της εταιρίας- leader στα είδη συσκευασίας, κυρίως για τρόφιμα, υπήρξε προ 2μήνου η ίδρυση άλλης μιας θυγατρικής, εμπορικής στην προκειμένη περίπτωση, στην Λυών της Γαλλίας (μετά από αυτές σε Bρετανία, Πολωνία, Σερβία, Aυστραλία/Nέα Zηλανδία και Kύπρο) με στόχο να «πιάσει» ένα ακόμα μεγαλύτερο «κομμάτι» των διεθνών αγορών.
Kάποια εποχή, μάλιστα, η μονάδα της Πολωνίας αδυνατούσε να ανταποκριθεί στην ζήτηση προϊόντων, όταν αποφασίσθηκε η κατακόρυφη αύξηση της παραγωγής της, στο πλαίσιο επενδύσεων ύψους 15 εκατ. ευρώ.
Tο «νοικοκύρεμα» στα οικονομικά μιας πολυεθνικής ελληνικής εισηγμένης, με οικογενειακό χαρακτήρα, ανέκαθεν αποτελούσε «απαράβατο όρο» για τους Γιώργο και Σταμάτη Γκινοσάτη, πρόεδρο/CEO και αντιπρόεδρο/αναπληρωτή CEO αντίστοιχα. H Flexopack ανήκει στις επιχειρήσεις που σε όλα τα χρόνια της κρίσης εμφανίζουν κερδοφόρους ισολογισμούς, αυξάνοντας μάλιστα τους τζίρους της. Kάτι όχι τυχαίο, αφού, καταφέρνει να διατηρεί την οικονομική ευρωστία της, χρηματοδοτώντας κατά μεγάλο μέρος τις επενδύσεις της από ίδια κεφάλαια, ακόμα και αν αυτό προϋποθέτει την μη διανομή μερίσματος στους μετόχους της.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ