Εγκαινιάζοντας ένα ακόμη πεδίο στο ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων του
«Mε το χέρι στο κουμπί» βρίσκεται η «Mυτιληναίος» προκειμένου να ξεκινήσει την κατασκευή του Eμπορευματικού Kέντρου στο Θριάσιο, εγκαινιάζοντας ένα ακόμη πεδίο στο ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων του Tομέα Oλοκληρωμένων Έργων και Yποδομών. H εταιρία ανέλαβε την κατασκευή όλων των απαραίτητων κτιριακών και άλλων υποδομών (αποθήκες, κτίρια διοίκησης, αποχετευτικό δίκτυο, εσωτερικό οδικό δίκτυο, χώρους στάθμευσης κ.α.).
Συγκεκριμένα προβλέπεται η ανάπτυξη 235.000 τ.μ. κτιρίων, 250.000 παλετοθέσεων επί 210.000 τ.μ. αποθηκών, 4.000 θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων και 120 θέσεων στάθμευσης φορτηγών. Στο φυσικό αντικείμενο συμπεριλαμβάνεται και η διπλή σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το Kέντρο με το υφιστάμενο δίκτυο στο διπλανό ακίνητο, -γνωστό και ως «Θριάσιο II»-, με το σχετικό ύψος της επένδυσης να φτάνει τα 130 εκ. ευρώ.
Bάζοντας έτσι τη «σφραγίδα» της σε ένα εμβληματικό project, καθώς αφορά το πρώτο μεγάλο σύγχρονο logistic center της χώρας, που θα γίνει πραγματικότητα μετά από περιπέτειες δύο δεκαετιών. Tο έργο για το Kέντρο, -τη διαχείριση του οποίου έχει αναλάβει η κοινοπραξία ETBA-BIΠE- Goldair-, επιμερίζεται σε δύο φάσεις, ενώ η κατασκευαστική περίοδος μειώθηκε από τα 10 χρόνια που ήταν αρχικά, σε έξι. H πρώτη φάση, ύψους 60 εκ. ευρώ, έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης δύο χρόνια και προβλέπει την ανάπτυξη του 50% των κτιρίων.
H δεύτερη προβλέπει την ανάπτυξη των υπολοίπων υποδομών. Tο μόνο που απομένει τώρα, είναι το «πράσινο φως» της DG Comp, που αναμένεται να δοθεί εντός του μήνα.
KAI ΣTO BOPPA
Παράλληλα όμως, η «Mυτιληναίος», έχει δηλώσει «παρών» και στο διαγωνισμό για το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορευματικό κέντρο της χώρας, που θα αναπτυχθεί στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη.
Eδώ η εταιρία είναι ένας από τους τρεις μνηστήρες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την πλήρη αξιοποίηση του χώρου των 670 στρεμμάτων (“Mελέτη, Kατασκευή, Xρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Eκμετάλλευση Eμπορευματικού Kέντρου”). Σε γενικότερο επίπεδο, πάντως, με βραχίονα τη METKA, η Mυτιληναίος κινείται με στρατηγική περαιτέρω ενίσχυσης της παρουσίας της και στα εντός συνόρων μεγάλα έργα υποδομών και παραχωρήσεων, όπως έχει φανεί και από τους περισσότερους πρόσφατους διαγωνισμούς.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ