Πωλήσεις-ρεκόρ, ύψους 29,3 δισ. στερλίνων (37,4 δισ. δολάρια) κατέγραψαν τα βρετανικά σούπερ-μάρκετ τις 12 εβδομάδες μέχρι τις 30 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Kantar.
Γεγονός, που διέψευσε τις ανησυχίες για κατάρρευση των καταναλωτικών δαπανών τα Χριστούγεννα, καθώς μόνο η J Sainsbury PLC υπέστη μείωση των πωλήσεων μεταξύ των μεγάλων εταιρειών του κλάδου.
Μάλιστα, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν 1,6% συνολικά, καθώς ο χαμηλός πληθωρισμός κράτησε χαμηλά την ανάπτυξη.
Όπως αναφέρει ο Fraser McKevitt της Kantar, η αγορά τροφίμων και λιανικής έχει επηρεαστεί λιγότερο από την μετάβαση σε online, καθώς οι online αγορές προϊόντων σούπερ-μάρκετ, δεν έχουν προσελκύσει νέους καταναλωτές.
Μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, η Asda της Wal-Mart Inc ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η Sainsbury, με την οποία είναι σε διαδικασία συγχώνευσης, σημείωσε πτώση των πωλήσεων 0,4%.
Οι αλυσίδες Lidl και Aldi είδαν (συνολικά) το μερίδιο συμμετοχής τους στην αγορά Χριστουγέννων να αυξάνεται στο 12,8%.