Πτώση των λιανικών πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο ανακοίνωσε η Sainsbury’s, καθώς οι λιγότερες προσφορές και η επιφυλακτικότητα των καταναλωτών επιβάρυναν το τμήμα που δεν αφορά τη διατροφή.
Όπως μεταδίδει το MarketWatch, η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου δημοσίευσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις, εξαιρουμένων καυσίμων, υποχώρησαν 1,1%, στις 15 εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις 5 Ιανουαρίου. Το ίδιο τρίμηνο στο προηγούμενο έτος χρήσης είχαν αύξηση 1,2%.
Οι συνολικές πωλήσεις, εξαιρουμένων των καυσίμων, διολίσθησαν 0,4% στο τρίμηνο.