ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ… ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΤΟ «MYSPACE» Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
O Justin Timberlake έπαιξε το ρόλο του συνιδρυτή και προέδρου του Facebook, στην ταινία The Social Network. Ίσως για αυτό είναι μάλλον ειρωνικό ότι είναι ένας από τους επενδυτές που ελπίζουν να «αναστήσουν» το MySpace, ένα site κοινωνικής δικτύωσης άλλοτε ανταγωνιστικό προς το Facebook, που ωστόσο έδειξε να μην μπορεί να ακολουθήσει την τάση και τη μόδα της εποχής και χάθηκε στην αφάνεια.
Ο 31χρονος τραγουδιστής και ηθοποιός, που το τελευταίο διάστημα εξελίσσεται σε σημαντικό παράγοντα της Silicon Valley επενδύοντας σε μια σειρά νεοσύστατες τεχνολογικές εταιρείες επένδυσε ένα ποσό που δεν έχει επίσημα ανακοινωθεί στο MySpace, στο πλαίσιο της εξαγοράς της εταιρείας αντί 35 εκατ. δολάρια από την Specific Media, ένα δίκτυο on line διαφήμισης.
Όχι πολύ παλιά, το MySpace ήταν ένα πάρα πολύ δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο βοήθησε αρκετούς καλλιτέχνες να κάνουν το πρώτο βήμα της καριέρας τους. Όμως, τα τελευταία χρόνια έχει μείνει πίσω σε σχέση με την αλματώδη ανάπτυξη του Facebook.
Η Specific Media σκοπεύει να εστιάσει το νέο MySpace στη μουσική. «Υπάρχει ανάγκη για ένα μέρος όπου οι θαυμαστές θα μπορούν να πηγαίνουν για να αλληλεπιδρούν με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες, να ακούνε μουσική, να βλέπουν βίντεο, να μοιράζονται και να ανακαλύπτουν cool πράγματα και απλά να συνδέονται. Το MySpace έχει τη δυνατότητα να γίνει αυτό το μέρος», είπε ο Timberlake.
«Η τέχνη εμπνέεται από τους ανθρώπους και το αντίθετο, επομένως υπάρχει ένα φυσικό κοινωνικό στοιχείο στην ψυχαγωγία. Είναι ενθουσιασμένος που θα βοηθήσω να αναγεννηθεί το MySpace χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα των κοινωνικών media για να φέρουμε καλλιτέχνες και θαυμαστές σε μία κοινότητα».
Ο Timberlake θα είναι στέλεχος της MySpace, με έναν τίτλο που θα αποκαλυφθεί αργότερα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Πώς βρέθηκε όμως ο Timberlake μπλεγμένος σε αυτό το deal; Στη Silicon Valley, όπως και στους καλλιτεχνικούς χώρους όπου κινείται, το παν είναι οι διασυνδέσεις. Ο συνδετικός κρίκος σε αυτή την περίπτωση ήταν η Nicole Winnaman, πρόεδρος και ιδρύτρια της εταιρείας Winnaman & Associates, η οποία έχει συνδέσει γνωστά ονόματα όπως η Britney Spears, η Pink και o Justin Bieber με τα πιο διάσημα brands του κόσμου. Η Winnaman έμαθε ότι η Specific Media ετοιμαζόταν να εξαγοράσει το MySpace και φρόντισε να έρθει σε επαφή με τον Timberlake.
Η Winnaman και ο μάνατζερ του Timberlake συναντήθηκαν με τους ιδρυτές της εταιρείας, τα αδέρφια Tim και Chris Vanderhook στο Λος Άντζελες, με τον ίδιο τον τραγουδιστή να συμμετέχει στη συζήτηση μέσω τηλεφώνου.
Τις επόμενες ημέρες, οι Vanderhooks ταξίδεψαν στη Νέα Υόρκη και συνάντησαν αυτοπροσώπως τον Timberlake. «Νομίζω ότι κανένας μας δεν κοιμήθηκε για 72 ώρες», είπε ο Tim Vanderhook, αναφερόμενος στις μαραθώνιες συζητήσεις.
«Ο Justin είναι ένας απίστευτα έξυπνος τύπος ο οποίος έχει παθιαστεί με την ευκαιρία να χτίσουν οι καλλιτέχνες μία κοινότητα με τους θαυμαστές τους. Είναι ενθουσιασμένος με την πλατφόρμα και τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά με τους θαυμαστές του. Έχει πολύ καλά υπόψη του όλες τις μοναδικές ευκαιρίες που προσφέρουν τα ψηφιακά media σε κάποιον σαν εκείνον. Θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα και ο ίδιος, για να δείξει σε άλλους καλλιτέχνες πώς να τη χρησιμοποιούν», είπε ο Vanderhook.