Σε εθελούσια έξοδο οδηγούνται οι εργαζόμενοι της Ηyundai Motor, εξαιτίας της ραγδαίας πτώσης των πωλήσεων οχημάτων της. Την ίδια ώρα η εταιρία εξετάζει βελτιωτικές κινήσεις στα εργοστάσιά της.
Στην Κίνα σημειώθηκε η πρώτη συρρίκνωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων εδώ και πάνω από δυο δεκαετίες το 2018 καθώς η πίεση από τον εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ και ο τερματισμός των φοροαπαλλαγών στα μικρότερα αυτοκίνητα, προκάλεσαν αναταράξεις στη σημαντικότερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο.
Παράλληλα, οι ζοφερές προοπτικές μετά την επιβράδυνση της κινεζικής οικονομίας έχει κάνει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Nissan, να μειώσει την παραγωγή στη χώρα ή σε κάποιες περιπτώσεις όπως αυτή της Suzuki, ακόμα και να αποχωρήσει εντελώς από την Κίνα.
Για την Hyundai, τα προβλήματα έχουν επιδεινωθεί, καθώς μόλις ανακάμπτει από μια διπλωματική διένεξη μεταξύ Σεούλ και Πεκίνου που έχει πλήξει τη ζήτηση για προϊόντα της Νότιας Κορέας στην Κίνα.
Η Hyundai, η οποία με τη θυγατρική της Kia Motors ήταν η No.3 αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα μέχρι το 2016, ανακοίνωσε πωλήσεις που αντιστοιχούν μόλις στο 50% της περσινής της παραγωγικής ικανότητας συνολικά.
Σύμφωνα με το κινεζικό περιοδικό Caixin, η κινεζικής κοινοπραξία της Hyundai αναμένεται να περικόψει 1.500 θέσεις εργασίας στο α’ τρίμηνο, ενώ έχει ζητήσει από το προσωπικό της να επιλέξει αν θα παραμείνει ή αν θα αποχωρήσει.
Πάντως, πηγές αναφέρουν πως δεν υπάρχει ακόμα σαφές νούμερο για το πόσοι θα φύγουν με εθελούσια έξοδο.
Όσο για τις πωλήσεις στην Κίνα, το δ’ τρίμηνο του 2018 έκαναν βουτιά 23%, ενώ στο σύνολο της χρήσης πουλήθηκαν 790.00ο οχήματα, όσο δηλ. και έναν χρόνο νωρίτερα, έναντι παραγωγικής ικανότητας για 1,65 εκατ. οχήματα.