Με πλήθος σημαντικών διακρίσεων ολοκληρώθηκε το 2018 για τον όμιλο Grecotel, καταγράφοντας νέο ρεκόρ βραβείων σε κορυφαίες διοργανώσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού, για την υψηλή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών του.
Παράλληλα, ο κορυφαίος ξενοδοχειακός όμιλος της χώρας μας, με ηγετική θέση στον παγκόσμιο τουρισμό, ολοκλήρωσε σειρά νέων πιστοποιήσεων, που αποδεικνύουν στην πράξη την αριστεία και το αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όσους επιλέγουν τα πολυτελή ξενοδοχεία του.
Ειδικότερα ο όμιλος Grecotel το 2018 αναδείχθηκε για τη συνέπεια με την οποία ακολουθεί τις στρατηγικές επιλογές του στους άξονες της φιλοξενίας, της υψηλής γαστρονομίας, των ιδιαίτερων παροχών, των καινοτόμων διαύλων επικοινωνίας που ανοίγει με το κοινό και της συνολικής εμπειρίας που εξασφαλίζει για τους επισκέπτες του.
Εστιάζοντας στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος αλλά και της εικόνας της χώρας μας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, η Grecotel ανέβασε τον πήχη μέσα από πρωτοποριακές πρωτοβουλίες σε όλα τα επίπεδα που συνθέτουν την ταξιδιωτική εμπειρία, δίνοντας ώθηση στη συνεχή ανοδική πορεία του ομίλου.
Η Grecotel εξελίσσει διαρκώς τις ποιοτικές υπηρεσίες και την εμπειρία διακοπών με επίκεντρο τον άνθρωπο, ενώ έχει τιμηθεί με χιλιάδες βραβεία από πελάτες, τουριστικούς οργανισμούς, tour operators και διεθνείς ενώσεις, για την ποιότητα των υπηρεσιών της, τη μεγάλη συνεισφορά της στην υψηλών προδιαγραφών τουριστική ανάπτυξη της χώρας και τις πρωτοβουλίες της για τη διατήρηση της περιβαλλοντικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας.
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, ο όμιλος υλοποιεί διαχρονικά το όραμα του ιδρυτή της Νίκου Δασκαλαντωνάκη, δίνοντας άλλη διάσταση στον ελληνικό τουρισμό.
Μέσα από ένα ολιστικό και καινοτόμο πλάνο εξελίσσεται διαρκώς σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής αλλά και τις ανάγκες του κοινού. Η Grecotel φέρνει στο προσκήνιο την ελληνική φιλοξενία και παράδοση, τον πολιτισμό και τις αξίες, τα μοναδικά τοπία και τις ιδιαίτερες εμπειρίες που μόνο η χώρα μας μπορεί να προσφέρει, υπογράφοντας με επαγγελματισμό και πολυτέλεια κάθε παραμονή στα ξενοδοχεία της.
Διακρίσεις Grecotel 2018:
Conde Nast 2018 – Readers Choice Traveller Award
Mykonos Blu, #21 Best Resorts in Europe
World Travel Award 2018
Mykonos Blu, for the ROYAL BLU MANSION VILLA in the category „Greece’s Leading Luxury Hotel Villa 2018″
Travelife Gold
Amirandes,
Creta Palace,
LUX ME White Palace,
Club Marine Palace & Suites,
Plaza Spa,
Corfu Imperial,
LUX ME Daphnila Bay Thalasso,
Eva Palace,
Kos Imperial Thalasso,
Royal Park,
Rhodos Royal,
Riviera Olympia & Aqua Park,
Caramel,
Casa Marron,
Pella Beach
TUI Holly 2018
Amirandes, Caramel
TUI Top Quality 2018
Amirandes, Caramel, Corfu Imperial, Eva Palace
TUI Umwelt Champion 2018
Amirandes, Caramel, Pella Beach, Kos Imperial Thalasso, Royal Park, LUX ME White Palace, Creta Palace, Olympia Riviera & Aqua Park, Olympia Oasis & Aqua Park, Eva Palace, Corfu Imperial
TUI Family Champion 2018
Club Marine Palace, Olympia Oasis, LUX ME Daphnila Bay Dassia
«Eλληνικό Πρωϊνό»
Amirandes, Caramel, Corfu Imperial, Creta Palace, Eva Palace, Kos Imperial Thalasso, Olympia Riviera Resort, White Palace, LUX ME Daphnila Bay Dassia
H.A.C.C.P. (Food Safety Management Systems within the hotel establishments): Astir Egnatia Alexandroupolis, Caramel, Club Marine Palace, Creta Palace, LUX ME Daphnila Bay Thalasso, Eva Palace, Filoxenia, Kos Imperial Thalasso, Casa Marron, Meli Palace, Mykonos Blu, Riviera Olympia & Aqua Park, Royal Park
We do local
LUX ME White Palace
Σ.Ε.Δ.Η.Κ. (Σύνδεσμος Ελαιοκομικών Δήμων Κρήτης)
Creta Palace
“Kαθαρά Χέρια”
Pallas Athena, LUX ME White Palace, Club Marine Palace & Suites, Larissa Imperial, Riviera Olympia & Aqua Park
Greek Hospitality Awards 2018
Riviera Olympia & Aqua Park, χρυσό βραβείο Best Greek Beach Resort
LUX ME White Palace, χρυσό βραβείο Best Greek Innovation Hotel
Grecotel, χρυσό βραβείο Best Greek Hotel Breakfast
Grecotel, χρυσό βραβείο Best Greek Sustainable Hotel
Grecotel, χρυσό βραβείο Best Greek Hotel Brand
Grecotel, αργυρό βραβείο Best Greek Hotel Tailor Made Guest Experience
Greek Tourism Awards 2018
Χρυσό βραβείο Guest Experience – Personalised & tailor-made experiences Ι Grecotel Hotels & Resorts
Χρυσό βραβείο Digital Tourism – Digital presence & online communication Ι Grecotel Hotels & Resorts
Χρυσό βραβείο Hotels & Resorts – Luxury hotel/resort Ι Corfu Imperial, Grecotel Exclusive Resort
Ασημένιο βραβείο Gastronomy – Αριστεία ή καινοτομία στον τομέα του F&B I l Hotels & Resorts
Ασημένιο βραβείο Digital Tourism – Social Media Strategy l Hotels & Resorts
Ασημένιο βραβείο Branding / Public Relations / People Strategy – Content marketing strategy l Hotels & Resorts
Treasures of Greek Tourism 2018
Grecotel S.A., ως «BEST PERFORMING COMPANY» στην κατηγορία «Οι υγιέστερα αναπτυσσόμενες εταιρείες & φορείς στον Τομέα του Τουρισμού»
Blue Flags
Club Marine Palace & Suites, Corfu Imperial, Creta Palace, LUX ME Daphnila Bay Thalasso, Casa Marron, Riviera Olympia & Aqua Park, Rhodos Royal, LUX ME White Palace,
Social Media awards 2018
Ασημένιο βραβείο, (μέσω της Ιnterweave με την οποία συνεργάζεται στο σχεδιασμό & την υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρείας στα ψηφιακά μέσα), πιο αποτελεσματική χρήση των social media στον κλάδο του Τουρισμού
Χάλκινο βραβείο, (μέσω της Ιnterweave με την οποία συνεργάζεται στο σχεδιασμό & την υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρείας στα ψηφιακά μέσα), πιο αποτελεσματική χρήση του Instagram
FISCHER Awards
AMIRANDES, WHITE PALACE : ONE OF THE MOST POPULAR IN DESTINATION CRETE
Best Hotels U.S. News Rankings
ΜΒ #1 in Mykonos, PA #7 in Athens, CI #1 in Corfu, EP #6 in Corfu, AM #34 in Crete, CAR #14 in Crete, CP #36 in Crete, WP #31 in Crete, KIT #171 in Greece
MED PROFESSIONALS
Grecotel S.A., N.Daskalantonakis
Luxair Tours Quality Award 2018 for Greece
AMIRANDES, A’ award
Starway 100 World Best Hotels 2018
CLUB MARINE PALACE & SUITES
«Aγάπη για Ζωή» , Πανελλήνιος Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Ανηλίκων
Συλλογή καπακιών
Πιστοποιήσεις:
TÜV AUSTRIA HELLAS, ISO 10002:2014
Η Grecotel είναι η πρώτη ξενοδοχειακή εταιρεία που πιστοποιείται με το συγκεκριμένο ISO για την Διαχείριση Ποιότητας: Ικανοποίηση Πελατών – Διαχείριση παραπόνων τους σε όλα τα ξενοδοχεία της. Το πρόγραμμα πληροί τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις για μια ολοκληρωμένη καθοδήγηση πάνω στη διεργασία προγραμματισμού, σχεδιασμού, λειτουργίας, διατήρησης και βελτίωσης χειρισμού παραπόνων πελατών αποτελεσματικά και αποδοτικά, έτσι ώστε να επιτευχθεί η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίησή τους.