42% η αύξηση της εταιρείας Κρι-Κρι στις εξαγωγές
Ο Διευθύνων Σύμβουλης της Κρι-Κρι Παναγιώτης Τσινάβος σε εκδήλωση αποκάλυψε πως η Κρι-Κρι αύξησε τις πωλήσεις της στην αγορά του παγωτού κατά 10%.
Συγκεκριμένα είπε, «Ξεκινήσαμε την πορεία της εταιρείας το 1954 και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, «Με χρώμα ελληνικό γράφουμε το μέλλον». Η Κρι Κρι είναι η μοναδική εταιρεία τυποποιημένου παγωτού με πανελλαδική διανομή, απασχολώντας πάνω από 450 εργαζομένους. Τα παγωτά Κρι Κρι έχουν εδραιωθεί ως η δεύτερη σε προτίμηση μάρκα παγωτού στην Ελλάδα, με μερίδιο σε όγκο 15,4%. Η Κρι Κρι αύξησε τις πωλήσεις στο παγωτό κατά 10% το 2018, με 1.000 νέα σημεία πώλησης, και συνεχίζουμε!».
Παράλληλα, στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η ανοδική πορεία της εταιρείας, δηλώνοντας αύξηση πωλήσεων για το 2018 κατά 20% και επιπλέον 42% αύξηση στις εξαγωγές. Από το 2013, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από €60 εκ.€. Αξίζει επιπλέον να σημειωθεί ότι η Κρι Κρι από το 2013 έχει αποδώσει συνολικά 33 εκατ. € στο ελληνικό δημόσιο και 40 εκατ.€ σε μισθούς.