Οι αναρτήσεις στα social media και οι κρυφές διαφημίσεις θα ξεσκονιστούν από τους ελεγκτές
«Ψαχτήρια» για κρυφά κέρδη επωνύμων στα social media δρομολογεί η Εφορία, καθώς όπως αποκαλύπτεται κάποιοι επώνυμοι μέσω των προσωπικών τους σελίδων, προωθούν προϊόντα, χωρίς ωστόσο κάποια από τα χρήματα που λαμβάνουν να δηλώνονται.
Στο στόχαστρο της Εφορίας φαίνεται ότι μπαίνουν κάθε λογής επώνυμοι καλλιτέχνες, παρουσιαστές, ποδοσφαιριστές και μοντέλα, αλλά και οι γνωστοί «youtubers» που προωθούν, διαφημίζουν ή λένε την άποψή τους για διάφορα προϊόντα. Η εφορία θα κληθεί να ελέγξει κατά πόσο αυτές οι προωθήσεις γίνονται με το αζημίωτο.
Και γιατί εστιάζει σ’ αυτές τις κατηγορίες; Γιατί καλλιτέχνες, τραγουδιστές, παρουσιαστές, ηθοποιοί, ποδοσφαιριστές, μοντέλα κ.ά. celebrities εμφανίζουν με χιλιάδες φίλους σε Facebook, Instagram κ.λπ. γι’ αυτό και βρίσκονται στο στόχαστρο της Εφορίας για τα αδήλωτα έσοδα από άμεση ή έμμεση διαφήμιση που κάνουν μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Όπως αποκαλύπτει το βήμα της Κυριακής, εδώ και τέσσερις μήνες επτά νέοι άνθρωποι του υπουργείου Οικονομικών τους παρακολουθούν σε 24ωρη βάση.
Από τα έως τώρα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η αρμόδια αρχή έχει διαπιστωθεί ότι τεράστια μερίδα της διαφήμισης έχουν μετατοπιστεί από τα λεγόμενα παραδοσιακά μέσα (τηλεόραση, εφημερίδες κ.τ.λ.) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αρκετοί «celebrities» που έχουν χιλιάδες «followers» κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ χωρίς να τα δηλώνουν στην Εφορία.