Αύξηση 26% εμφάνισαν οι συνολικές πωλήσεις της Burberry στο τρίμηνο μέχρι τις 30 Ιουνίου και διαμορφώθηκαν στα 367 εκατ. στερλίνες (585 εκατ. δολάρια), καθώς τα μεγέθη της εταιρείας βελτιώθηκαν σε όλες τις περιοχές και τις κατηγορίες.
Εξαιρουμένων των δραστηριοτήτων στην Ισπανία, οι οποίες διεκόπησαν, και του αντίκτυπου των μεταβολών στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι πωλήσεις της βρετανικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 34%.
Οι αναλυτές τις ανέμεναν, κατά μέσο όρο, στα 344 εκατ. στερλίνες.
Στο λιανικό κομμάτι της επιχείρησης, οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων σημείωσαν άνοδο περίπου 15%, εξαιρουμένης της Κίνας, όπου οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν περίπου 30%.