«Είμαστε περήφανοι για πολλά έργα που έχουμε κάνει. Ενθουσιάζομαι προσωπικά κάθε φορά που ταξιδεύω στη Βόρεια Μακεδονία, όπου ο δρόμος Demir Kapijia – Smokvica (πρόκειται για το τελευταίο οδικό τμήμα του πανευρωπαικού διαδρόμου 10), εκτός του ότι είναι εξαιρετικός έχει κανείς τη δυνατότητα να δει τη διαφορά ενός έργου που είναι ευρωπαϊκού επιπέδου, καλά φτιαγμένο, με όλες τις προδιαγραφές που απαιτεί η ΕΕ και να το συγκρίνει με ένα έργο που έχουν κάνει οι Κινέζοι. Το δικό μας εξαιρετικό, η συνέχεια από τους Κινέζους λιγότερο ωραία. Αυτή η αντίθεση δείχνει πόσο καλό μπορεί να είναι ένα έργο, εφόσον το μοναδικό κριτήριο δεν είναι μια σκοτωμένη προσφορά, αλλά μια πρόταση value for money που διασφαλίζει την ποιότητα στο χαμηλότερο ρεαλιστικά κόστος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνοντας σύμβουλος της Ακτωρ, Αλέξανδρος Εξάρχου, στο περιθώριο του Thessaloniki Regional Forum.
«Χρειάζεται» – συνέχισε ο κ. Εξάρχου – «μία ισορροπία. Εάν όλα στηρίζονται μόνο στο ποιος δίνει τη χαμηλότερη προσφορά, τελικώς και οι μεγάλες εταιρείες δεν δημιουργούνται και δεν αναπτύσσεται τεχνογνωσία και τα διάφορα κράτη που ακολουθούν αυτή τη σκοπιμότητα οδηγούνται όπως εμείς στην περιπέτεια μετρό Θεσσαλονίκης στο παρελθόν. Οι υπερβολές από κάθε πλευρά δεν βοηθούν».
Σύμφωνα με το ΑΠΕ, για το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης σημείωσε επίσης πως «είναι εντός χρονοδιαγράμματος. Το 2020 θα έχει τελειώσει» και πρόσθεσε ότι «διεσώθη χαρη στην Ακτωρ. Θα ήταν η μεγαλύτερη καταστροφή των μετρό στην Ευρώπη. Διακινδύνευσε εξαιρετικά (σ.σ. η Ακτωρ) αναλαμβάνοντας υποχρεώσεις της ΑΕΓΕΚ στο παρελθόν. Δεν είχαμε να κερδίσουμε πολλά χρήματα, αντιθέτως διακινδυνεύτηκαν πολλές ζημιές, αλλά βάλαμε πλάτη όταν η ελληνική πολιτεία μας χρειάστηκε και πλέον το μετρό της Θεσσαλονίκης όχι απλά θα γίνει, αλλά θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για έργα μετρό σε ευρωπαϊκό επίπεδο».