Οι Σκλαβενίτης, Lidl, Praktiker και Υφαντής ήταν μερικές από τις επιχειρήσεις, που διακρίθηκα στην ανεξάρτητη έρευνα “Best Buy Award 2019/2020”, η οποία διεξήχθη στη χώρα μας από τον διεθνή οργανισμό πιστοποίησης ΙCERTIAS. H εν λόγω έρευνα έχει στόχο τη διευκόλυνση αναζήτησης των ποιοτικότερων αγαθών και υπηρεσιών, στις χαμηλότερες δυνατές τιμές στην ελληνική αγορά.
Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις του κοινού σε 70 διαφορετικές κατηγορίες, οικονομικού και μη-οικονομικού περιεχομένου. Μεταξύ αυτών και σε κατηγορίες όπως η λιανική, τα τρόφιμα, τα καλλυντικά, οι οικιακές συσκευές, οι τηλεπικοινωνίες, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες κ.α. Μέσω ερωτήσεων ανοικτού τύπου, καταγράφηκαν οι επιλογές του κοινού σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θεωρούν ότι έχουν την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής.
Ανάμεσα στους διακριθέντες της ανεξάρτητης έρευνας αγοράς “Best Buy Award 2019/2020” συγκαταλέγονται οι: Σκλαβενίτης στην κατηγορία ελληνικά σούπερ μάρκετ, Lidl στην κατηγορία ξένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, Praktiker στην κατηγορία αλυσίδων λιανικής με τμήμα λουλουδιών, φυτών και εξοπλισμού κηπουρικής, Δέλτα στην κατηγορία φρέσκο γάλα και Υφαντής στην κατηγορία αλλαντικών.
Μερικοί ακόμη νικητές από τις υπόλοιπες κατηγορίες είναι οι: ION (σοκολάτα), Όλυμπος (βούτυρο, σκληρό τυρί), Καλλιμάνης (κατεψυγμένα ιχθυρά), Alfa (κατεψυγμένες πίτες), Λουμίδης (ελληνικός καφές), Βίκος (ανθρακούχο μεταλλικό νερό), Misko (ζυμαρικά), Ζαγόρι (μη-ανθρακούχο νερό), Amita (χυμός φρούτων), Agrino (ρύζι), Hellmann’s (κέτσαπ, μαγιονέζα και μουστάρδα), Bonne Maman (μαρμελάδα), Volkswagen (οικογενειακό αυτοκίνητο), Interamerican (ασφάλειες οχημάτων, υγείας, ζωής), Cosmote (πάροχος κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου), Shell (πρατήριο καυσίμων), Intersport (αλυσίδα λιανικής αθλητικών ειδών), Κωτσόβολος (αλυσίδα consumer electronics), Media Markt (λιανική λευκών συσκευών), Eurobank (τράπεζα), Ariel (απορρυπαντικό πλυντηρίου), Lenor (μαλακτικό πλυντηρίου), Fairy (απορρυπαντικό πλυντηρίου πιάτων) κ.λπ.
Το μπλε μετάλλιο “Best Buy Award”, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, σηματοδοτεί προϊόντα και υπηρεσίες της τοπικής αγοράς, για τα οποία οι καταναλωτές έχουν ήδη επιβεβαιώσει την καλή σχέση ποιότητας – τιμής, βάσει της εμπειρίας τους. Με τον τρόπο αυτό διευκολύνονται οι υπόλοιποι καταναλωτές στις επιλογές τους.