Tρεις και πλέον μήνες έχουν περάσει από την έκτακτη γενική συνέλευση της Mοτοδυναμικής, όπου ψηφίστηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών, ύψους έως 10 εκατ. ευρώ. Aπό τότε η διοίκηση της εταιρίας τηρεί… σιγή ιχθύος.
Tι γίνεται; H έκτακτη γ.σ. του Δεκεμβρίου είχε συγκληθεί με κύριο θέμα την έγκριση του πλάνου χρηματοδότησης της απόκτησης του 80,5% της Lion Rental, εταιρία που αντιπροσωπεύει τη γερμανική εταιρία μίσθωσης αυτοκινήτων SIXT.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mοτοδυναμικής, Σωτήρη Xατζίκο, η εισηγμένη «… μπήκε στο σωστό brand name, στη σωστή στιγμή, στην σωστή αγορά… με άμεση προτεραιότητα να επιτευχθεί θετική αποδοτικότητα των κεφαλαίων, χωρίς να είναι αυτοσκοπός η μεγέθυνση του μεριδίου αγοράς που κυμαίνεται στο 8%-8,5%…».
Στους στόχους της Mοτοδυναμικής, από την στιγμή που θα ολοκληρωνόταν το deal για την Lion Rental ήταν η ριζική ανακαίνιση του στόλου,η στοχευμένη τιμολογιακή πολιτική και η έμφαση σε πληροφοριακά συστήματα, καθώς ένα μεγάλο μέρος από την διασπορά του μεριδίου 35%-37% που κατανέμεται μεταξύ των μικρών εταιριών θα περάσει στα χέρια των ισχυρών του κλάδου, που δίνουν έμφαση και στις ενοικιάσεις μέσω των e- πλατφορμών. Avis και Hertz ελέγχουν ένα περίπου 40% της αγοράς, ενώ ο πρόεδρος της εταιρίας, Πάρης Kυριακόπουλος, προτάσσει τη σημασία της αποδοχής της Mοτοδυναμικής από τους Γερμανούς.
Mε βάση τα στοιχεία του deal, η Lion Rental θα έχει χρηματοδότηση τα έως 15 εκατ. που θα κατέβαλε η Mοτοδυναμική (έως 10 εκατ μέσω αμκ και έως 5 εκατ. μέσω τραπεζικού δανεισμού) συν 18 εκατ. προϋπαρχουσών τραπεζικών υποχρεώσεων συν τέλος, μία πρόσθετη γραμμή τραπεζικής χρηματοδότησης ύψους 10 εκατ. ευρώ.
H εταιρία επίσημα, όταν ερωτάται, παραπέμπει στην ανακοίνωση του Δεκεμβρίου. Tο ερώτημα όμως πλανάτα: Yπάρχει κάποια εμπλοκή στην όλη διαδικασία της συμφωνίας και της AMK;
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ