Η πρόσφατη συμμετοχή της Περιφέρειας στη διεθνή έκθεση τουρισμού UITT 2019 στο Κίεβο της Ουκρανίας (27-29 Μαρτίου 2019) επιβεβαίωσε το ήδη έντονο ενδιαφέρον των Ουκρανών επισκεπτών για τις προσκυνηματικές διαδρομές της Κεντρικής Μακεδονίας.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναδεικνύεται, ιδιαίτερα στις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε κορυφαίο διεθνή προορισμό και στον προσκυνηματικό τουρισμό. Πάνω από 100.000 Ουκρανοί τουρίστες επισκέπτονται τη χώρα μας τα δύο τελευταία χρόνια με αυξητικές τάσεις, ενώ και για φέτος οι προκρατήσεις είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, σύμφωνα με πληροφορίες του τοπικού γραφείου του Ε.Ο.Τ. Οι επισκέπτες από την Ουκρανία ενδιαφέρονται κυρίως για διακοπές σε παραθαλάσσιες περιοχές, πάντοτε όμως συμπεριλαμβάνουν στο πρόγραμμά τους επισκέψεις σε μοναστήρια και ιστορικές ορθόδοξες εκκλησίες, καθώς και εκδρομές σε περιοχές φυσικού κάλλους, όπου εξασκούν ποικίλες δραστηριότητες.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στη διεθνή τουριστική έκθεση UITT 2019 στο Κίεβο ως συνεκθέτης στο ενιαίο περίπτερο του Ε.Ο.Τ., παρουσιάζοντας το τουριστικό της προφίλ στο κοινό και σε εκπροσώπους μεγάλων τουριστικών γραφείων, όπως η TUI Ukraine, με έμφαση στα θεματικά τουριστικά της προϊόντα, όπως ο θρησκευτικός, ο ιαματικός και ο πολιτιστικός τουρισμός.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με το εξαιρετικό θρησκευτικό και μοναστηριακό απόθεμα, το ιερό όρος Άθω των απανταχού ορθοδόξων χριστιανών, αλλά και τον απαράμιλλο συνδυασμό φύσης και θάλασσας, είναι ένας προορισμός που διαθέτει όλα εκείνα τα μοναδικά χαρακτηριστικά για να πρωταγωνιστήσει ως κορυφαίος διεθνής τουριστικός προορισμός, ειδικά για τις αγορές της νοτιοανατολικής Ευρώπης, που αποτελούν και τις βασικές αγορές για την περιοχή μας”, δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.
“Αν και έχουμε ισχυρό ανταγωνισμό από γειτονικές χώρες, κυρίως την Τουρκία και τη Βουλγαρία, η Κεντρική Μακεδονία με τη συνεχή παρουσία της σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού των χωρών αυτών και με πλήθος άλλων δράσεων, όπως στοχευμένα workshops και Β2Β συναντήσεις με συνέργειες με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ. και τις πρεσβείες μας, έχει καταστεί ένας από τους πλέον αναγνωρίσιμους προορισμούς για αυτές τις αγορές», πρόσθεσε