Το Tinder, η dating εφαρμογή που βασίζεται σε τοποθεσίες, ξεπέρασε το Netflix στην κατηγορία της πιο κερδοφόρας εφαρμογής, εξαιρούμενων των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Αυτός ο τίτλος βρισκόταν στα χέρια του Netflix από το 2016 αλλά τώρα το Tinder έχει ξεπεράσει την πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο σε έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Σύμφωνα με μελέτη της εταιρίας αναλύσεων Sensor Tower, το Tinder έφθασε τα 260,7 εκατομμύρια δολάρια σε συνολικά έσοδα μέσα από το Google Play Store και το Apple App Store. Ενώ για το Netflix, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 15% από πέρυσι και ανήλθαν στα 216,3 εκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα του Netflix μειώθηκαν, την ίδια στιγμή που τα συνολικά έσοδα του Tinder αυξήθηκαν κατά 42%, γεγονός που το ανέβασε στην κορυφή της λίστας.
Ιδιαίτερη σημασία φαίνεται να διαδραμάτισε το γεγονός ότι από τον Δεκέμβριο του 2018 η Netflix σταμάτησε να πληρώνει τον “φόρο της Apple”, το μερίδιο δηλαδή της Apple που φτάνει το 15% για όλες τις αγορές μέσω των συστημάτων της εταιρείας. Η Netflix είχε ήδη σταματήσει να προσφέρει το συνδρομητικό πρόγραμμα μέσω Android και σταμάτησε να το προσφέρει και για iOS, το οποίο ήταν η αντίδραση για τα τεράστια ποσά που χρειαζόταν να πληρώνει στην Apple, η οποία προσέφερε μόνο την πλατφόρμα.
Αλλά από την άλλη πλευρά, το Tinder έχει αυξηθεί με απίστευτο ρυθμό σε αναδυόμενες αγορές όπως της Ινδίας, όπου κατέχει τον τίτλο της top-grossing εφαρμογής στο Google Play Store. Το Tinder έχει μια άλλη υπηρεσία πληρωμής εντός της εφαρμογής που ονομάζεται Tinder Gold, η οποία έχει περισσότερους από 3 εκατομμύρια συνδρομητές εγγεγραμμένους σε παγκόσμια κλίμακα, τα 1,7 εκατομμύρια εκ των οποίων ήρθαν μέσα στο 2018.
Σημειώνεται ότι εκτός από τις Netflix και Tinder, μερικές από τις κορυφαίες εφαρμογές περιλαμβάνουν τα προϊόντα Tencent Video, iQIYI, YouTube, Kwai, LINE, LINE Manga, Pandora και Youku. Οι περισσότερες από τις εφαρμογές που αναφέρονται εδώ ανήκουν στην υπηρεσία ροής ήχου / βίντεο που δείχνει την αυξανόμενη δημοτικότητα τέτοιων εφαρμογών μεταξύ των χρηστών.