Kερδοφορία σημείωσε η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι με τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους να ανέρχονται σε 2,29 εκ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2019 έναντι 1,57 εκ. το 2018.
Συγκεκριμένα:
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €21,85 εκ. έναντι €18,60 εκ. το 2018 (αυξημένος +17,5%).
Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:
– Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €4,01 εκ. έναντι €2,89 εκ. το 2018.
– Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €3,14 εκ., έναντι €2,17 εκ. το 2018.
– Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €2,29 εκ., έναντι €1,57 εκ. το 2018.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι ΚριΚΡΙ -1,09% εμφανίζουν αύξηση +6,9%, ξεπερνώντας τα €9,8 εκ. Η επίδοση αυτή, είναι αποτέλεσμα, κυρίως, της ενίσχυσης του μεριδίου αγοράς των γιαουρτιών Κρι ΚριΚΡΙ -1,09% πλέον της 1 ποσοστιαίας μονάδας, που διαμορφώνεται, πλέον, σε 16,6% σε όγκο, σε συνδυασμό με την άνοδο (+3,3%) της αξίας της συνολικής αγοράς [στοιχεία IRI Μαρ. 2019].
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση +43,5%. Οι υφιστάμενες κύριες αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας εμφανίζουν ιδιαίτερη δυναμική, ενώ περιφερειακές αγορές (όπως της Ιρλανδίας και της Σουηδίας) συνεισφέρουν επικουρικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.
Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά εμφανίζουν μικρή αύξηση +2,2%. Παρά την επιτυχή επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία, στη φετινή σεζόν οι πωλήσεις επηρεάστηκαν έντονα αρνητικά από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου, και συνεχίστηκαν μέχρι και τα μέσα Μαΐου.