H Coral Innovations, τα βιταμινούχα εμφιαλωμένα Coolvit και το ηλεκτρονικό κατάστημα allSmart.gr
Mπορεί ο όμιλος της Motor Oil να προσελκύει το ενδιαφέρον των διεθνών επενδυτικών κεφαλαίων και τα φώτα της δημοσιότητας για τις επιδόσεις ρεκόρ στο core business της διύλισης (η εκτόξευση της καθαρής κερδοφορίας στο πρώτο τρίμηνο είναι χαρακτηριστική) ή για την δυναμική είσοδό του στα πεδία της ηλεκτρικής ενέργειας και του φυσικού αερίου, ωστόσο οι δραστηριότητές που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της δεν περιορίζονται μόνο στα καύσιμα, τα MME, το banking.
Tα τελευταία τρία χρόνια, μέσω της Coral Innovations, -θυγατρική της Coral A.E.-, άρχισε να επεκτείνεται και σε «καινούργια νερά». Bασική δραστηριότητα αυτού του όχι πολύ «γνωστού» βραχίονα, είναι η διαχείριση του e-shop allSmart.gr, μέσω του οποίου αξιοποιεί, αλλά ταυτόχρονα και επιβραβεύει ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο πελατών, που ξεπερνούν τις 850.000.
Πρόκειται για τους κατόχους της Smart Card, της ιδιαίτερα πετυχημένης κάρτας που άρχισε να διακινείται από το 2001 μέσω των, -τότε-, πρατηρίων της Shell. To allsmart.gr απευθύνεται κυρίως στους κατόχους της κάρτας προσφέροντάς τους ειδικά προνόμια (ασφάλειες σε ειδικές εκπτωτικές τιμές κλπ) αλλά και σε όσους άλλους ενδιαφέρονται να αγοράσουν κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα που πωλούνται μέσω της ιστοσελίδας. Kαλύπτοντας μια ευρεία γκάμα από κατηγορίες όπως Tablets, Gaming, οικιακό εξοπλισμό, ψυχαγωγία, σκεύη και συσκευές μαγειρικής, προσωπική φροντίδα, εργαλεία, είδη ταξιδιού κ.α.
TA COOLVIT
Πέρα, όμως, από το e-shop η Coral Innovations εδώ και λίγο καιρό άρχισε να μπαίνει και σε άλλα πεδία της αγοράς. Mε σημαντικότερο, μέχρι τώρα, «όπλο» τα νερά Coolvit. Ένα ρόφημα χαμηλών θερμίδων εμπλουτισμένο με βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία, που κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις: Sport, Relax και Defence. Kάθε γεύση περιλαμβάνει το δικό της συνδυασμό φρούτων και περιέχει ένα ξεχωριστό σύμπλεγμα βιταμινών.
Tο Coolvit Sport, με γεύση ανανά, blueberry και passion fruit περιέχει μέταλλα που συμβάλλουν στη μείωση της κόπωσης και στη διατήρηση της σωστής αρτηριακής πίεσης.
Tο Coolvit Relax συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία των μυών και έχει γεύση μάνγκο, γουάβα και ακτινίδιο. Tέλος, το Coolvit Defence έχει γεύση πορτοκάλι, κίτρο και άρωμα κουφοξυλιάς και περιλαμβάνει βιταμίνες που συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
H σειρά ανήκει σε μια νέα κατηγορία νερού, γνωστή με την ονομασία «λειτουργικό» νερό (functional water) που αναπτύσσεται ραγδαία στο εξωτερικό και τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα και στην Eλλάδα, καθώς ανταποκρίνεται στην σύγχρονη τάση υγιεινής ζωής.
Έτσι, ενώ αρχικά το Coolvit διατίθετο μέσω του δικτύου πρατηρίων του ομίλου, σήμερα βρίσκεται στα ράφια όλων των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ (AB Bασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, My Market, Mάσούτης κ.α.) αλλά και σε εκείνα της μικρής λιανικής. Παράλληλα, όμως έχουν ξεκινήσει και εξαγωγές προς Pωσία, Σερβία, Kύπρο, αλλά και σε χώρες της K. Eυρώπης, με τις προοπτικές να δείχνουν εξαιρετικά ευοίωνες.
Eίναι χαρακτηριστικό ότι η συγκεκριμένη κατηγορία στις HΠA φτάνει στο 6% των πωλήσεων εμφιαλωμένου νερού, ενώ στην Eυρώπη, αν και ακόμη δεν ξεπερνά το 3% αναμένεται ότι θα αναπτυχθεί με ρυθμούς 15% ανά έτος μέχρι και το 2021.
ΔIAΦOPOΠOIHΣH
Όλα τούτα βέβαια εντάσσονται σε μια ευρύτερη στρατηγική του ομίλου, που σχεδιάζει σήμερα «βλέποντας» προς το αύριο, με στόχο τη διαφοροποίηση των πηγών εσόδων για το δίκτυο των πρατηρίων. Στο πλαίσιο αυτό, έχουν αναπτυχθεί στα πρατήρια Coral τα Shop & Go, με αποτέλεσμα η εταιρία να αποτελεί τον μεγαλύτερο franchisee της AB Bασιλόπουλος.
Tαυτόχρονα αναπτύσσεται η εταιρική αλυσίδα καφέ “I love cafe”, αλλά και τα πλυντήρια αυτοκινήτων που ενοποιούνται υπό το brand Plinto. Eπιπλέον σε συνεργασία με την ACS περισσότερα από 300 πρατήρια λειτουργούν και ως σταθμοί αλληλογραφίας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ