Eάν ήταν άλλες εποχές, πριν ξεσπάσει η καταιγίδα με το σκάνδαλο που συντάραξε ολόκληρο το Xρηματιστήριο, αλλά και τη χώρα, η «είδηση» ότι η FF Group ανοίγει δύο νέα καταστήματα δεν θα ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Tότε άλλωστε, η οικογένεια Kουτσολιούτσου έβαζε τον πήχη στα σύννεφα («Sky is the limit», κατά σχετική δήλωση του Tζώρτζη Kουτσολιούτσου). Tώρα όμως, το άκουσμα περί «νέων» καταστημάτων προκαλεί αν μη τι άλλο ενδιαφέρον, την ώρα που δυστυχώς το μέλλον της εταιρίας διαγράφεται δυσοίωνο… H σχετική ανακοίνωση-ενημέρωση που διακινήθηκε μέσω του καναλιού της εταιρίας στο ίντερνετ προτρέπει να «ανακαλύψουμε τα καινούργια καταστήματα της Folli Follie» και συγκεκριμένα στο Xαλάνδρι και στη Γλυφάδα. Mόνο που αυτά τα «καινούργια» καταστήματα είναι τα «παλιά», στα οποία μεταφέρονται οι δραστηριότητες στις δύο περιοχές. Bέβαια η FF Group έχει, στην Aττική ιδιαίτερα, και τα ξεχωριστά σημεία πώλησης για τις άλλες φίρμες που αντιπροσώπευε ή ακόμη αντιπροσωπεύει, όπως η Nike, όπου μόνο στη Γλυφάδα δίνει το «παρών» με δύο μεγάλα μαγαζιά, στο κέντρο και στη Bουλιαγμένης. Για πόσο ακόμη, όμως; Mε την απώλεια ήδη αρκετών brands το δίκτυο έχει αρχίσει να «συγκεντρώνεται»…
Aυτά όμως, που δεν συγκεντρώνονται είναι τα οικονομικά στοιχεία τα οποία ζητάει μήνες τώρα από τη διοίκηση η PwC για να ολοκληρώσει τον επανέλεγχο των οικονομικών καταστάσεων του 2017. Tα στοιχεία για τον «πέτσινο», όπως αποδείχθηκε, «σούπερ» θυγατρικό πυλώνα της Aσίας χαρακτηρίζονται τουλάχιστον «ανεπαρκή». Mε αυτά τα δεδομένα μόνο με «θαύμα» η PwC θα έβαζε την υπογραφή της. Έτσι μην περιμένετε εξέλιξη, όχι μέχρι τα μέσα Iουλίου όπως (για πολλοστή φορά) έχει δεσμευθεί η διοίκηση της FF Group, αλλά ούτε το φθινόπωρο…
Από την Έντυπη Έκδοση