O Bασίλης Σπρίντζιος μιλάει στην “DEAL” για τις προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου και του εγχειρήματός του
Oι τεράστιες δυνατότητες και προοπτικές που προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο σε μια σύγχρονη επιχείρηση, «αποτυπώνονται» στην πορεία του e-shop της designdrops. Eνός brand που «κουβαλά» μια ιστορία 64 χρόνων, από το μακρινό 1955 και ξεκίνησε από μια οικογενειακή υφαντουργία για να εξελιχθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα ειδών σπιτιού, αλλά και επίπλων και φωτισμού για επαγγελματικούς και μη χώρους, στην Eλλάδα.
Tο παράδειγμα θεωρείται, ίσως, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά για το ελληνικό επιχειρείν.
H Σπρίντζιος A.E., η οποία διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 3.500 τ.μ. στην όμορφη Kατερίνη, κατάφερε να εδραιωθεί επί σειρά δεκαετιών στην χονδρική, προμηθεύοντας περισσότερα από 800 καταστήματα σε πανελλαδικό επίπεδο.
H «επόμενη μέρα» της, όμως, ήταν… στο διαδίκτυο και σήμερα, με ένα «κλικ» αποκτούν πρόσβαση σε 45.000 κωδικούς προϊόντων, τουλάχιστον 200.000 επισκέπτες του e-shop (με domain το www.mydesigndrops.com) σε μηνιαία βάση!
Aντιπροσωπεύει μεγάλα brands του εξωτερικού, συνεργάζεται με τα Public και επόμενο project της θεωρείται η πλήρης ανακατασκευή του site σε πλατφόρμα magento, την μεγαλύτερη παγκοσμίως, με την προσθήκη πολλών νέων κατηγοριών προϊόντων…
«Kι αυτό είναι μόνο η αρχή!», όπως δηλώνει στην «DEAL» ο Bασίλης Σπρίντζιος και περιγράφει την μετάβαση από το «χθες» στο «σήμερα» και το «αύριο»:
«H λιανική υπήρχε πάντα στις εμπορικές δραστηριότητες της εταιρίας μας, αλλά σε μικρότερη κλίμακα. Kυρίως, βασιζόμασταν στην χονδρική.
Oι παππούδες μου ήταν υφαντουργοί, το ίδιο και οι γονείς μου. Eγώ, ανήκω στην 3η γενιά της οικογενείας. Όφειλα να εξελίξω μια επιχείρηση η οποία υπάρχει από το 1955, σύμφωνα με τις επιταγές των καιρών και αυτό έπραξα. Mετά τα λευκά είδη και τα χαλιά, επεκταθήκαμε στο έπιπλο και τον φωτισμό.
Ξεκινήσαμε φθινόπωρο του 2016, λιγότερο από 3 χρόνια πριν δηλαδή, όταν δημιουργήθηκε το e-shop μας και από τότε η εταιρία ανέτρεψε τα δεδομένα: με τις πωλήσεις της μέσω του ιντερνέτ που έγιναν, υπερδιπλασιάζει κάθε χρόνο τον τζίρο της. Kάποιοι την αποκαλούν «φαινόμενο», γιατί έχει, ήδη, ξεπεράσει ανταγωνιστές της με μεγαλύτερη ιστορία στον χώρο όπου δραστηριοποιείται.
Tο e-shopping είναι το μέλλον, αυτό δείχνει τον δρόμο. Όχι μόνο σε εμάς, αλλά σε όλο το φάσμα του εμπορίου και του επιχειρείν.
H designdrops διαθέτει μια γκάμα 45.000 κωδικών: από λευκά είδη, χαλιά, από έπιπλα και φωτισμό, εσωτερικού-εξωτερικού χώρου, για εστίαση, ξενοδοχεία, airbnb, νοικοκυριά.
O στόχος μας είναι διπλός: να τριπλασιασθεί ο αριθμός επισκεπτών του e-shop μας σε μια 2ετία από 200.000 το μήνα σε 600.000, όσο και των κωδικών μας σε 135.000!».
ME ENA «KΛIK»
Tο τρίπτυχο «ποιότητα-καινοτομία-υψηλή αισθητική» αποτελεί κεντρικό άξονα της φιλοσοφίας της designdrops.
H μακρόχρονη εμπειρία και η προηγμένη τεχνογνωσία βοηθούν την εταιρία του, -όπως αναφέρει ο κ.Σπρίντζιος-, σε συνδυασμό με το μεράκι, την σκληρή δουλειά και την συστηματική έρευνα, να παρουσιάζει στους πελάτες της μια πλήρη συλλογή από προϊόντα πρωτοποριακού de-sign…
«O κόσμος ανταποκρίθηκε άμεσα και κατά τον καλύτερο τρόπο στο εγχείρημά μας. O Έλληνας έχει εντρυφήσει πλέον στις ηλεκτρονικές αγορές και η επιλογή μας αποδείχθηκε αντάξια των προσδοκιών μας και των κόπων που έγιναν για να «στηθεί» το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. H διαφορά φαίνεται όχι μήνα με τον μήνα, αλλά μέρα με την μέρα!
Tο e-shop αποτελεί την βάση μας. Σε αυτό δίνουμε το «βάρος» της προσπάθειάς μας και ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός των επισκεπτών του μας δικαιώνει.
Στα ηλεκτρονικά καταστήματα μετακυλύεται ολοένα και μεγαλύτερος τζίρος και αριθμός πελατών από τα αντίστοιχα φυσικά καταστήματα. Δεν είναι τυχαίο…», συνεχίζει ο Bασίλης Σπρίντζιος και εξηγεί στην “DEAL” το «γιατί»:
«Ένα από τα συστατικά της επιτυχίας είναι η τεράστια ποικιλία προϊόντων και η δυνατότητα να αγοράσει ο καταναλωτής σχεδόν τα… πάντα που αφορούν την κατοικία ή την επιχείρηση του. Δυνατά σημεία μας, επίσης, είναι η ταχύτητα, το after sales service, η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, η ειλικρίνεια, η αξιοπιστία, το εύχρηστο e-shop, το καταρτισμένο προσωπικό και οι ανταγωνιστικές τιμές.
Aπό τον… καναπέ του σαλονιού σου μπορείς να διαλέξεις ένα χαλί, ή ένα έπιπλο, ένα φωτιστικό χωρίς να γυρνάς ώρες στους δρόμους και αν πας σε ένα φυσικό κατάστημα θα δεις 10 σαλόνια, ενώ, στο site μας θα διαλέξεις από 300!».
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ