Σε συμφωνίες ναύλωσης για δύο capesizes του στόλου της κατέληξε η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού. Από τις δύο συμφωνίες, η ναυτιλιακή αναμένει μίνιμουμ ακαθάριστα έσοδα ύψους 17,9 εκατ. δολαρίων.
Η Diana συμφώνησε με τη Singapore Marine Pte. Ltd., τη χρονοναύλωση του χωρητικότητας 77,773-dwt πλοίου New York, κατασκευής 2010, για περίοδο από 17 έως 19 μήνες. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 7 Ιουνίου 2019 και τα ημερήσια ναύλα ανέρχονται σε 15.500 δολάρια, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.
Το δεύτερο deal είναι με τη γερμανική Oldendorff Carriers GmbH & Co. KG και αφορά τη ναύλωση του πλοίου Boston, χωρητικότητας 177,828 – dwt και κατασκευής 2007. Η ναύλωση θα διαρκέσει μέχρι την 1η Απριλίου 2021, με τα ημερήσια ναύλα να φτάνουν τα 15.300 δολάρια ημερησίως.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ