Η συνεχώς αυξανόμενη επιβατική κίνηση στον Αερολιμένα Αθηνών, επιβάλει τη δρομολόγηση κατασκευής υποδομών όπως ανέφερε ο πρόεδρος τους Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Δημήτρης Δημητρίου. «Τη διετία 2020-2023 οι υποδομές θα πρέπει να είναι έτοιμες να εξυπηρετήσουν πάνω από 30 εκατ. επιβάτες», είπε συγκεκριμένα.
Το «κλειδί» για τις αλλαγές στο σχεδιασμό και τις νέες επενδύσεις στο αεροδρόμιο βρίσκεται στους νέους τύπους αεροσκαφών, στις αλλαγές εισόδου επιβατών από χώρες εντός και εκτός Σένγκεν, στην ανάπτυξη των τοπικών αερομεταφορέων και στην καινοτομία των νέων τεχνολογιών.
Με δεδομένη την αύξηση της επιβατικής κίνησης, στον στρατηγικό σχεδιασμό του αναπτυξιακού πλάνου του αεροδρομίου της Αθήνας, σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, εντάσσονται οι νέοι χώροι στάθμευσης αεροσκαφών και στάθμευσης ταξί, η επέκταση των τερματικών εγκαταστάσεων, οι επενδύσεις στον εξωτερικό χώρο του αεροδρομίου και οι επενδύσεις στον κομμάτι της ενέργειας.
Καταλήγοντας, τόνισε ότι για την υλοποίηση όλων των παραπάνω απαιτείται πρώτα η διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς, καθώς πρόκειται για μια κρίσιμη υποδομή, ενώ σημαντικό είναι να δοθεί έμφαση και στον τρόπο χρηματοδότησης του επενδυτικού πλάνου.