Την αναγνωρισμένη, διεθνή διάκριση “Customers’ Friend – Γιατί οι πελάτες μας είναι πολύτιμοι για εμάς”, που απονέμεται αποκλειστικά σε εταιρείες οι οποίες διατηρούν υποδειγματικές σχέσεις με τους πελάτες τους, έλαβε από τον οργανισμό πιστοποίησης ICERTIAS η Lidl Ελλάς.
Στόχος του προγράμματος έρευνας αγοράς και πιστοποίησης “Customers’ Friend” της ICERTIAS είναι να αναγνωρίσει παραγωγούς αγαθών και παρόχους υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες τους υψηλό επίπεδο υποστήριξης και εξυπηρέτησης, αναπτύσσοντας παράλληλα μαζί τους ποιοτικές και φιλικές σχέσεις.
Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς αξιολογήθηκε και βραβεύτηκε για:
• τη φήμη που έχει από την άριστη σχέση με τους πελάτες της,
• την επικοινωνία που αναπτύσσει μαζί τους σε παραδοσιακά και σύγχρονα κανάλια,
• την ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία που προσφέρει,
• την εμπιστοσύνη που χαρακτηρίζει τη σχέση της εταιρίας με τους πελάτες της, αποδεικνύοντας την ικανότητα και την αξιοπιστία της,
Η σημαντική αυτή διάκριση αποδεικνύει ότι στη Lidl Ελλάς, εδώ και 20 χρόνια, δημιουργούν ποιοτικές και φιλικές σχέσεις με τους καταναλωτές και δεσμεύονται να συνεχίσουν να το κάνουν, όσα χρόνια και αν περάσουν!