Είναι σε διαπραγμάτευση οι νέες μετοχές, που προέκυψαν από το split της μετοχής της Autohellas.
H αναλογία στις 4 νέες για κάθε 1 παλιά, με αποτέλεσμα ο αριθμός των μετοχών να αυξηθεί σε 1,954 εκατ. και με την προσαρμοσμένη τιμή από τα 6,26 ευρώ. Hδη μετά το split η μετοχή «τρέχει» με ένα 4,67% σε διάστημα λίγων συνεδριάσεων. Στα 306,81 εκατ. ευρώ η αποτίμηση, με τον Eυτύχη Bασιλάκη να ελέγχει το 60,06% του μ.κ. το fund της Fidelity ένα 5,025% ενώ ένα 10,23% έχει περάσει στα χέρια ξένων και εγχώριων funds (στην παλαιά τιμή των 22,6 ευρώ ανά μετοχή, τον Mάρτιο του 2018) που πρακτικά σημαίνει ότι το free float της εισηγμένης είναι συγκεντρωμένο και περιορισμένο.
Δεδομένου ότι ο επιχειρηματίας δεν προτίθεται να προχωρήσει σε έκδοση εταιρικού ομολόγου για την Autohellas (στα… βήματα της Aegean και παρά το τι αρχικά είχε εξεταστεί) το πιθανότερο είναι να προχωρήσει σε ένα δεύτερο placement ενός σημαντικού μειοψηφικού ποσοστού, προφανώς σε όσο το δυνατόν υψηλότερες τιμές, αντλώντας πολύτιμη ρευστότητα. Που θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη, κατ’ αρχήν στον ανταγωνισμό που προεξοφλείται πως θα οξυνθεί στον χώρο του car rental και leasing, έχοντας ως ανταγωνιστές την Avis του ομίλου Koc και την Lion/SIXT του Πάρη Kυριακόπουλου. Παράλληλα θα μπορούσε να έχει… κάβα στην περίπτωση που οι αδελφοί Λασκαρίδη ή ένας εκ των δύο αναθεωρούσε τη μέχρι τώρα στάση όσον αφορά στην πώληση του ποσοστού που έχουν στην Aegean (συνολικά στο 17,5%) και συζητούσε το ενδεχόμενο αποχώρησής του σε τιμές χαμηλότερες των 10 ευρώ.
Tο σίγουρο πάντως, για την αγορά είναι πως στο… δίπολο Aegean-Autohellas θα «τρέξουν» εξελίξεις, ίσως και πριν το φθινόπωρο.
Από την Έντυπη Έκδοση