Μία χρονιά με θετικό πρόσημο ήταν το 2018 για τη ΜΕΒΓΑΛ, καθώς σημείωσε ανάπτυξη 4,12% με τζίρο 111,7 εκ. ευρώ και αύξηση ύψους 11,6% στο EBITDA, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα μεγέθη των εξαγωγών της, που σήμερα φθάνουν το 35% του συνολικού κύκλου εργασιών με διαρκώς αυξητικές τάσεις.
Οπως αναφέρει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, η στρατηγική που ορίστηκε από τη νέα διοίκηση το 2015, με βάση το 5ετές επιχειρηματικό σχέδιο το οποίο είχε κατατεθεί στις τράπεζες για τη σύναψη του ομολογιακού δανείου ύψους 54 εκ., απέδωσε καρπούς. Τα πλάνα του σχεδίου υλοποιούνται και προβλέπουν βελτίωση σε όλους τους τομείς της εταιρείας που θα επιφέρουν περαιτέρω ανάπτυξη. Η ΜΕΒΓΑΛ με στρατηγικές κινήσεις, σωστή οργάνωση, στοχευμένες επενδύσεις και αποτελεσματική δουλειά από όλους τους ανθρώπους της καταφέρνει τη συνεχή βελτίωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων.
Το περασμένο έτος, παρά τις δυσκολίες της αγοράς και τη μείωση κατανάλωσης γαλακτοκομικών (βάσει στοιχείων Nielsen), η ΜΕΒΓΑΛ αύξησε τις πωλήσεις της, ολοκλήρωσε ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο και προετοιμάζει συστηματικά τις επόμενες κινήσεις της.
Ανάπτυξη αναμένεται και για την τρέχουσα χρονιά αλλά και για τις επόμενες, αφού οι βάσεις έχουν τεθεί και είναι ισχυρές. Η εταιρεία έχοντας ως στόχο την αύξηση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά και την ενίσχυση των εξαγωγών της, παραμένει προσηλωμένη στην παραγωγή γευστικών προϊόντων, που χαρακτηρίζονται από ποιότητα και καινοτομία και ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού για ισορροπημένη διατροφή.
Ο Πρόεδρος της ΜΕΒΓΑΛ, κος Χριστόδουλος Αντωνιάδης, στα πλαίσια της τακτικής γενικής συνέλευσης δήλωσε: «Τα προηγούμενα χρόνια η ΜΕΒΓΑΛ χρειάστηκε να διαχειριστεί σοβαρά ζητήματα. Τα καταφέραμε και η εταιρεία γύρισε σελίδα. Σε αυτή την προσπάθεια όλοι έκαναν το καθήκον τους. Η διοίκηση, οι εργαζόμενοι, οι συνεργαζόμενοι κτηνοτρόφοι, οι πάντες αντιλήφθηκαν το μείζον, που δεν είναι άλλο από τη συνέχιση της δημιουργικής πορείας της επιχείρησης. Για εμάς η ανάπτυξη, η κοινωνική προσφορά και η υπεύθυνη εταιρική συμπεριφορά είναι θεμελιώδη στοιχεία της στρατηγικής μας, που συνάδουν τόσο με το επιχειρηματικό μοντέλο που υπηρετούμε, όσο και με τις αξίες μας.»