Οι πωλήσεις του ιταλικού οίκου μόδας Giorgio Armani υποχώρησαν για τρίτο συνεχόμενο έτος το 2018, αν και η εταιρεία δήλωσε πως η στρατηγική αναδιάρθρωσης έχει ξεκινήσει να αποδίδει φέτος.
Ο όμιλος είχε ήδη προειδοποιήσει πέρυσι ότι ανέμενε επιστροφή στην ανάπτυξη από το 2020 και μετά, κυρίως ως αποτέλεσμα μιας εσωτερικής αναδιοργάνωσης με στόχο τον εξορθολογισμό του δικτύου καταστημάτων και του χαρτοφυλακίου της σε τρία labels.
Το 2018 τα έσοδα μειώθηκαν κατά 8% σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία (-10% στις τρέχοντες ισοτιμίες) στα 2,1 δισ. ευρώ, ενώ τα EBITDA μειώθηκαν στα 314 εκατ. ευρώ από τα 438 εκατ. ευρώ το 2017.
“Είμαι αισιόδοξος ότι η στρατηγική πορεία που έχουμε πάρει είναι η κατάλληλη για να παγιώσουμε την κυρίαρχη θέση της Armani Group και των brands της στον τομέα της πολυτελούς ένδυσης”, ανέφερε ο Giorgio Armani, ο 85χρονος πρόεδρος, διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής του δεύτερου μεγαλύτερου οίκου μόδας της Ιταλίας, πίσω από την Prada.
Ο όμιλος έχει ισχυρή ρευστότητα 1,3 δισ. ευρώ στο τέλος του προηγουμένου έτους, από τα 300 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.
Η Armani δήλωσε πως αυτό επέτρεψε στον όμιλο, ο οποίος δεν έχει χρέη, να παραμείνει ανεξάρτητος και να αυξήσει τις μελλοντικές επενδύσεις με βάση τα δικά του ταμεία.
Το 2018 οι επενδύσεις αυξήθηκαν κατά 28% στα 106 εκατ. ευρώ.