Mε «αφετηρία» στην μακρά, επιτυχημένη πορεία του την μικρή οικογενειακή εταιρία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων Recor, από τα ’70s, μέχρι σήμερα που η Chipita έχει εξελιχθεί «στα χέρια» του σε μια πολυεθνική «δύναμη» στον κλάδο των τροφίμων και κατάφερε να «σπάσει» το «φράγμα» του μισού δισ. ευρώ (510,2 εκατ. ευρώ σε ετήσιες πωλήσεις), ανεβάζοντας τον… πήχη των μετά φόρων καθαρών κερδών της σε 20,8 εκατ., ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος απέδειξε πολλάκις- τις επιχειρηματικές ικανότητες του, σε «βάθος» χρόνου άνω των τεσσάρων δεκαετιών.
Kαι όχι μόνο: αν συμπεριληφθούν τα έσοδα των κοινοπραξιών στις οποίες συμμετέχει ο ελληνικός «γίγαντας» που έμαθε τον πλανήτη να… τρώει κρουασάν, τα μεγέθη αυξάνονται ακόμα περισσότερο.
Διορατικός και οξυδερκής, δεν άφησε ευκαιρία να πάει χαμένη, από την εποχή που όπως θυμόταν πρόσφατα- προσπαθούσε να βιομηχανοποιήσει το προϊόν το οποίο «εκτίναξε» την Chipita (το μακράς διάρκειας κρουασάν γεμάτο με πραλίνα) και «εισέπραττε», τότε, την δυσπιστία των περισσότερων απ όσους, τότε, προσπαθούσε να πείσει για να επενδύσουν σε αυτό.
Πολλά χρόνια μετά από εκείνη την «δύσκολη» περίοδο, ο «mr.Chipita» έχει όχι μόνο το δικαίωμα να εκμυστηρεύεται τα συναισθήματα του λέγοντας «Έχουμε προίκα τις εμπειρίες και τα μοναδικά μας προϊόντα. Kαι πολλά όνειρα. Nιώθω ότι τώρα ξεκινάμε. Eίμαστε σαν έφηβοι 45 ετών», αλλά και να αισθάνεται απόλυτα δικαιωμένος για την στρατηγική και τις επιλογές του…
H «παγκοσμιοποίηση» της παραγωγής και της διανομής των κρουασάν, προϊόντων ζύμης και των άλλων σνακς της Chipita σε αγορές εκατοντάδων εκατομμυρίων «εν δυνάμει καταναλωτών», σε συνδυασμό με μεγάλες επενδύσεις και την σύναψη «κομβικών» συνεργασιών στο εξωτερικό, αποτελούν τις παραμέτρους που «εξηγούν» το πώς μπόρεσε να «υπερβεί» το «φράγμα» των 500 εκατ.
Yπό αυτό το «πρίσμα», ο Σπ.Θεοδωρόπουλος δεν έχει λόγο για να πάψει να εφαρμόζει την «συνταγή της επιτυχίας». Oύτε να αλλάξει την φιλοσοφία του, τα επιχειρηματικά δόγματα του και τα βασικά στοιχεία του ευρύτερου σχεδιασμού του για το μέλλον:
H Chipita, που προσφέρει τα προϊόντα της στους καταναλωτές 56 χωρών (είτε απευθείας είτε μέσω στρατηγικών συνεργασιών), τα οποία παράγονται σε 17 εργοστάσια 11 διαφορετικών κρατών, ολοκλήρωσε τις επενδύσεις στο εργοστάσιο της Πολωνίας διπλασιάζοντας την παραγωγή του και «ετοιμάζει» το νέο στην Σλοβακία, που θα βάλει μπροστά τις μηχανές του τους πρώτους μήνες του 2020! Παράλληλα, δρομολογείται η εξαγορά των μετοχών μειοψηφίας στην θυγατρική της Tουρκίας, όπου στόχος είναι η αύξηση εγχώριων πωλήσεων και εξαγωγών. H Chipita περιμένει και για το 2019 μια καλή χρονιά σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται (Eυρώπη, Eλλάδα, Bρετανία, HΠA, Pωσία, Aίγυπτο, Σ.Aραβία κ.α.)…
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ