Η μετοχή της Hennes & Mauritz AB (κατά κόσμον Η&Μ) ενισχύθηκε στα υψηλότερα επίπεδα σε σχεδόν δύο χρόνια μετά από μια δημοφιλή καλοκαιρινή συλλογή που βοήθησε την σουηδική εταιρεία να μειώσει το μεγάλο απόθεμά της.
Η μετοχή κέρδισε έως και 7,5%, αφότου τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα παρουσίασαν κέρδη για πρώτη φορά φέτος. Τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο ήταν ένα σπάνιο λαμπερό σημείο στον ζοφερό κόσμο της λιανικής πώλησης μετά την πτώχευση της αλυσίδας των ΗΠΑ Forever 21 Inc. νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.
«Η νέα σεζόν έχει ξεκινήσει πολλά υποσχόμενη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Karl-Johan Persson. Ο ζεστός καιρός τον Σεπτέμβριο βοήθησε την προώθηση των πωλήσεων σε πολλές αγορές, πρόσθεσε.
Η H&M κατόρθωσε να ενισχύσει τις πωλήσεις της στην κυριότερη αγορά των ΗΠΑ κατά 19%, καθώς μείωσε τις τιμές σε μόλις 5,99 δολάρια για skinny jeans και σε 17,99 δολάρια για ένα φόρεμα.
Συνολικά, όμως, η H&M προσέφερε λιγότερες εκπτώσεις, βοηθώντας τις πωλήσεις να αυξηθούν για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο και οδηγώντας σε μικρή μείωση των αποθεμάτων.
«Η H&M έχει μια ευκαιρία ανάκαμψης», έγραψε ο Richard Chamberlain, αναλυτής της RBC. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν γρηγορότερα από το απόθεμα για πρώτη φορά σε επτά χρόνια αυτό το τρίμηνο, ανέφερε.
Η H&M δήλωσε ότι οι συνθήκες αγοράς παραμένουν δύσκολες αυτό το τρίμηνο καθώς το ισχυρό δολάριο αυξάνει το κόστος των ενδυμάτων. Οι ΗΠΑ έλαβαν άδεια από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου να επιβάλλουν τιμολόγια σε μια σειρά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων κοστουμιών και μπικίνι.
Η μετοχή της H&M μπορεί να είναι ασταθής, επειδή οι short-sellers έχουν ποντάρει εναντίον του ένα έκτου των ελεύθερα διαπραγματεύσιμων μετοχών της εταιρείας, σύμφωνα με τα στοιχεία της IHS Markit. Οι μετοχές έχουν κερδίσει περισσότερο από 50% φέτος.