Aύξηση 4,9% κατέγραψε ο τζίρος της Campari στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου σε οργανική βάση, κυρίως λόγω της αύξησης κατά 21,5% των πωλήσεων του Aperol.
Οι επενδυτές ανέμεναν επιβράδυνση στις πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, όταν η εταιρεία είχε ανακοινώσει αύξηση 8,9% στις οργανικές πωλήσεις.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν στα 288 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο, με το περιθώριο των πωλήσεων να βελτιώνεται στο 22,1% από το 21,6% στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Η Campari τόνισε πως αναμένει το θετικό momentum να αποτυπωθεί στο σύνολο του 2019, αλλά εμφανίστηκε επιφυλακτική για την πιθανότητα περαιτέρω βελτίωσης του περιθωρίου ΕΒΙΤ.