Στα 122,46 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις και η επόμενη μέρα
Βαθιά ανάσα για τον όμιλο Notos Com αφού μετά το κούρεμα των δανείων του είδε ταυτόχρονα τις πωλήσεις του να ανεβαίνουν σημαντικά ενώ στην φαρέτρα του πρόσθεσε brands από την FF.
Συγκεκριμένα στα 122,46 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Notos Com Συμμετοχές το 2018, καταγράφοντας άνοδο 1,57% συγκριτικά με το 2017, όταν είχαν διαμορφωθεί στα 120,57 εκατ. ευρώ.
Ανοδικά κινήθηκαν και τα μικτά κέρδη, τα οποία ενισχύθηκαν κατά 8,32% και ανήλθαν στα 53,19 εκατ. ευρώ έναντι 49,11 εκατ. ευρώ το 2017. Την προηγούμενη χρήση η εταιρεία, η οποία πλέον βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης, κατάφερε να περιορίσει τις ζημιές προ φόρων στα 8,58 εκατ. ευρώ.
Brands από την FF
Πρόσφατα ο όμιλος ενέταξε στο χαρτοφυλάκιό του δύο σημαντικά brands τα οποία ανήκαν στη FF Cosmetics, τα Shiseido και Dolce & Gabbana, ενώ στα μέσα Σεπτεμβρίου υπεγράφη μεταξύ της Pillarstone και του βρετανικού επενδυτικού fund M&G η συμφωνία για την ανάληψη σε πρώτη φάση του δανεισμού των 7 εκατ. ευρώ προς τη Notos Com.
Το «κούρεμα»
Οι πιστώτριες τράπεζες παρείχαν «κούρεμα» της τάξεως του 70% περίπου στα δάνεια της Notos Com, ενώ αναγκαίο όρο για τη διάσωση της εταιρείας αποτελεί η αναχρηματοδότησή της με άλλα 7 εκατ. ευρώ περίπου.
Σχέδιο αναδιοργάνωσης
Ο όμιλος απασχολεί 1.408 εργαζομένους, ενώ εκκρεμεί πρόστιμο 4 εκατ. ευρώ από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Το σχέδιο αναδιοργάνωσης, όπως έχει συμφωνηθεί με τις τράπεζες, δεν προβλέπει περαιτέρω συρρίκνωση της δραστηριότητας του ομίλου.