Η βρετανική αλυσίδα σούπερ-μάρκετ Sainsbury ανακοίνωσε πτώση 15% στα κέρδη α΄ εξαμήνου, αποδίδοντας τον συνδυασμένο αντίκτυπο της σταδιακής εξοικονόμησης κόστους, του υψηλότερου κόστους διαφήμισης και των δύσκολων καιρικών συνθηκών σε σύγκριση με το περασμένο έτος, που επηρέασαν τις πωλήσεις.
Ωστόσο, η εταιρεία των 150 ετών προέβλεψε ότι τα κέρδη β΄ εξαμήνου θα ωφεληθούν από την αύξηση του περασμένου έτους στους μισθούς του προσωπικού και από την εξομάλυνση του κόστους μάρκετινγκ, υποδηλώνοντας ότι είναι σε σωστή τροχιά για να πετύχει τους στόχους που έχουν θέσει οι αναλυτές για την κερδοφορία για το σύνολο της χρήσης 2019-2020.
Η πτώση στα κέρδη α΄ εξαμήνου έρχεται καθώς η Sainsbury προσπαθεί να ανοικοδομήσει την εμπιστοσύνη στη στρατηγική της μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια απόκτησης της Asda.
Οι βρετανικές αρχές ανταγωνισμού μπλόκαραν την συμφωνία των 7,3 δισ. στερλίνων (9,4 δισ. δολαρίων) τον Απρίλιο και η μετοχή της Sainsbury έχει υποχωρήσει 34% στο περασμένο έτος.
Ο όμιλος εμφάνισε προ φόρων κέρδη 238 εκατ. στερλίνων στη διάρκεια των 28 εβδομάδων μέχρι τις 21 Σεπτεμβρίου, έναντι μέσω εκτιμήσεων για 232 εκατ. στερλίνες.
Ωστόσο είναι χαμηλότερα των 279 εκατ. στερλίνων που κατέγραψε πέρυσι. Οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν 0,2% στα 16,86 δισ. στερλίνες, ενώ οι συγκρίσιμες πωλήσεις εκτός καυσίμων, μειώθηκαν 1%.